28.10.17

הגש שירי הלל לאלוהים - מוסיקת א-קאפלה "אוהבים את האל המעשי בכל ליבנו" (סרטון מוסיקלי)


כנסיית האל הכול יכול| הגש שירי הלל לאלוהים - מוסיקת א-קאפלה "אוהבים את האל המעשי בכל ליבנו" 


לה... לה לה לה... לה לה לה... לה... לה לה לה... לה לה לה... לה... שמש הצדק עולה מן המזרח. הו, אלוהים! תהילתך ממלאת את השמיים והארץ. יקיר יפהפה, אהבתך אופפת את ליבי. אנשים העוסקים באמת כולם אוהבים את אלוהים. אף כי אקום לבדי מקודם בבוקר, אני חש הנאה מהירהורים על דבר אלוהים. המילים הרכות הן כמו אם אוהבת, דברי המשפט הם כמו אב חמור סבר (היי...) אינני אוהב דבר בעולם. בכל ליבי אני אוהב רק אתאֵלי. אה היי... אה היי... אה היי... אה היי... אינני אוהב דבר בעולם. בכל ליבי אני אוהב רק אתאֵלי. אה היי... אה היי... אה היי... אה היי... אינני אוהב דבר בעולם. בכל ליבי אני אוהב רק אתאֵלי.

לה לה לה... לה לה לה... לה לה לה... לה לה לה... לה... רצון אלוהים כבר נגלה – להביא את אוהבי אלוהים האמיתיים לידי שלמות. אנשים מלאי חיים ותמימים כולם מציעים שבח לאל, ורוקדים ריקודים יפים יחדיו סביב האל האמיתי אנשים נענים על-ידי קולו של אלוהים ממקומות שונים. דברי חיים מוענקים לנו. אנחנו מיטהרים במשפט דברי אלוהים. אהבתנו מתחזקת דרך זיכוך. אנו חשים מתיקות בהנאה מאהבת אלוהים (היי...). מי לא יאהב את האל הנפלא? בכל ליבי אני אוהב רק את האל המעשי. אה היי... אה היי... אה היי... אה היי... מי לא יאהב את האל הנפלא? בכל ליבי אני אוהב רק את האל המעשי. אה היי... אה היי... אה היי... אה היי... מי לא יאהב את האל הנפלא? בכל ליבי אני אוהב רק את האל המעשי. אינני אוהב דבר בעולם. בכל ליבי אני אוהב רק אתאֵלי. תודה לך! (תודה לך!) (תודה לך!) (תודה לך!) אנחנו אוהבים אותך! מתוך "עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים"
הברק ממזרח, כנסיית האל הכול יכול נוסדה בעקבות הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול, הביאה השנייה של ישוע אדוננו, המשיח של אחרית הימים. החברים בכנסייה הם אלה המקבלים את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, והנכבשים וניצלים באמצעות דבריו. האל הכול יכול ייסד את הכנסייה לבדו והוא שמנהיג אותה כרועה. היא במפורש לא נוסדה על ידי אדם. המשיח הוא האמת, הדרך והחיים. כבשיו של אלוהים שומעים את קול האלוהים. כל עוד תקראו את דברי האל הכול יכול, תבינו שאלוהים אכן הופיע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה