21.12.18

מזמור | 'אהבת אלוהים המיסה את ליבי'


מזמור | 'אהבת אלוהים המיסה את ליבי'

I

שומעת קריאותיך, אני חוזרת לפניך.

מילותייך מאירות, אני רואה את השחיתות.

לעיתים הייתי קרה אליך פגעתי והעצבתי אותך,
קשוחה ומרדנית עזבתי אותך לבדך.
מזוהם ולא ראוי לראותך, באהבתך.
למה אהבתך לאדם מתוגמלת בכאב?
אני שונאת את הלב הקשה והמושחת שלי.
אני כזה אדם מרדני,
ליבך דואב מאהבה כשאני מזוקקת.
איך יכולתי להכיר את ליבך ואהבתך?
האהבה שלך אמיתית, אני חייבת לך הרבה.
אתה מארח לי חברה כשאני מיוסרת,
ועכשיו יש לי לב מחודש.
כשאני עצובה אתה כאן, מה שחסר לי אתה נותן.
מול האהבה שלך ליבי רוצה להישבר.
עבור מי התגלמת כבשר ובויישת?
אהבתך המיסה את ליבי הקפוא, II
לעולם לא נהנת מההנאות הגשמיות,
חווית את דחיית האדם,
אבל לעולם לא התלוננת על זה
החורבן של החיים בין האדם.
באת מגן עדן ואין לך מקום להניח את ראשך.
אתה מביע את האמת בשקט.
מול האהבה שלך ליבי רוצה להישבר.
רק להציל אנשים ולהרוויח את ליבם.
אתה מארח לי חברה כשאני מיוסרת.
כשאני עצובה אתה כאן, מה שחסר לי אתה נותן,
ליבך דואב מאהבה כשאני מזוקקת. אהבתך המיסה את ליבי הקפוא,
אתה הערת את ליבי לאהוב ולחיות בשבילך.
ועכשיו יש לי לב מחודש.
III
איך אני יכולה לחכות, ממשיכה לעכב אותך,
אני אדאג לרצונותיך ואחזיר על אהבתך.
ואהיה עדה לשביעות רצונך.
אני אקבל זיכוך ואחזיק בסבל,
כשאני עצובה אתה כאן, מה שחסר לי אתה נותן.
אני ארדוף אחר האמת ואחיה למילותיך.
אני מקווה לאהוב וללכת אחריך
אתה מארח לי חברה כשאני מיוסרת,
ואהיה לעדה לנצח נצחים.
מול האהבה שלך ליבי רוצה להישבר.
ליבך דואב מאהבה כשאני מזוקקת.
הברק ממזרח, כנסיית האל הכול יכול נוסדה בעקבות הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול, הביאה השנייה של ישוע אדוננו, המשיח של אחרית הימים. החברים בכנסייה הם אלה המקבלים את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, והנכבשים וניצלים באמצעות דבריו. האל הכול יכול ייסד את הכנסייה לבדו והוא שמנהיג אותה כרועה. היא במפורש לא נוסדה על ידי אדם. המשיח הוא האמת, הדרך והחיים. צאנו של אלוהים שומעות בקולו של אלוהים. כל עוד תקראו את דברי האל הכול יכול, תבינו שאלוהים אכן הופיע.
אהבתך המיסה את ליבי הקפוא,
ועכשיו יש לי לב מחודש,
מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'
ועכשיו יש לי לב מחודש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה