5. אמונה באלוהים לא צריכה להיות רק למען חיפוש שלווה וברכות.
דברי אלוהים רלוונטיים:
היום, עליכם לעלות על דרך המלך משום שאתם מאמינים באל המעשי. באמונתכם באלוהים, אינכם צריכים לשאוף רק לברכתו אלא לשאוף לאהבת אלוהים ולהכרת אלוהים. באמצעות הנאורות שבאה ממנו ועיסוקכם שלכם, אתם יכולים לאכול ולשתות את דברו, לפתח הבנה אמיתית של אלוהים ולהחזיק באהבת אמת לאלוהים שנובעת מלבכם. במילים אחרות, אהבתכם לאלוהים אמיתית מאוד, כך שאיש לא יוכל להשמיד את האהבה שאתם רוחשים לו או להפריע לה. אז אתם מצויים על דרך המלך של האמונה באלוהים. זוהי הוכחה לכך שאתם שייכים לאלוהים, שכן לבכם בידיו של אלוהים ולכן דבר אחר לא יכול לכבוש אתכם. משום החוויה שלכם, המחיר ששילמתם ועבודת אלוהים, אתם מסוגלים לפתח אהבה טבעית לאלוהים. מאותו רגע ואילך, אתם נחלצים מהשפעת השטן וחיים באורו של דבר אלוהים. רק משתחלצו מהשפעת החושך, תוכלו להיחשב כמי שנפלו בנחלת אלוהים. באמונתכם באלוהים, עליכם לשאוף למטרה זו. זוהי חובתו של כל אחד מכם.
מתוך 'עליכם לחיות למען האמת משום שאתם מאמינים באלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'
חוויית אלוהים לא עוסקת בהנאה מחסד, אלא יותר בחוויית סבל משום אהבתכם כלפיו. מכיוון שאתם נהנים מחסדו של אלוהים, עליכם גם ליהנות מהייסורים שהוא ממיט – עליכם לחוות את כל הדברים האלה. אתם יכולים לחוות את הנאורות של אלוהים בתוככם, ואתם יכולים גם לחוות את טיפולו בכם ואת משפטו. כך תחוו את כל הצדדים. אלוהים עשה עליכם עבודת משפט, והוא גם עשה עליכם עבודת ייסורים. דבר האל טיפל בכם, אך הוא גם האיר אתכם והפך אתכם לנאורים. כשאתם רוצים לברוח, ידו של אלוהים עדיין מושכת אתכם. כל העבודה הזו נועדה לגרום לכם לדעת שכל דבר שנוגע לאדם נתון לחסדו של אלוהים. אתם אולי חושבים שאמונה באלוהים עניינה סבל, עשיית דברים רבים למענו, שלווה עבור בשרכם ודמכם או וידוא שהכל יתנהל כרצונכם, ושהכל יהיה נוח – אך אף אחד מהדברים האלה אינם סיבות ראויות לאמונה באלוהים. אם זה מה שאתם חושבים, הגישה שלכם שגויה ואתם פשוט לא יכולים להפוך למושלמים. פעולותיו של אלוהים, טבעו הצודק של אלוהים, חוכמתו, דבריו ומופלאותו והיותו בלתי נתפס הם כולם דברים שבני האדם צריכים להבין. השתמשו בהבנה הזו כדי להיפטר מהדרישות האישיות וכן מהתקוות והתפיסות האינדיבידואליות שבלבכם. רק על-ידי ניפוי הדברים האלה, תוכלו לעמוד בתנאים שאלוהים דורש. רק כך יוכלו להיות לכם חיים ותוכלו לְרַצות את אלוהים. אמונה באלוהים נועדה לְרַצות אותו וכדי להביא לידי ביטוי את הטבע שהוא דורש, כך שפעולותיו וכבודו יוכלו להתבטא בקבוצה הזו של בני אדם לא ראויים. זו הגישה הנכונה לאמונה באלוהים וזה גם היעד שעליכם לשאוף אליו. עליכם להחזיק בהשקפה הנכונה לגבי אמונה באלוהים ולשאוף לזכות בדברי האל. עליכם לאכול ולשתות את דברי האל ולהיות מסוגלים להביא לידי ביטוי את האמת ובפרט, לראות את מעשיו המעשיים, לראות את מעשיו המופלאים בכל רחבי תבל, וכן את העבודה המעשית שהוא עושה כבשר ודם. באמצעות חוויותיהם של בני האדם בפועל, הם יכולים להבין באמת כיצד אלוהים עושה את עבודתו עליהם ומה רצונו למענם. כל זה נועד להיפטר מטבעם השטני והמושחת. שלחו אחר כבוד את הטומאה והרשע שבתוככם, השילו מעליכם את הכוונות השגויות שלכם, ותוכלו לפתח אמונת אמת באלוהים. רק על-ידי כך שתאמינו באלוהים באמת, תוכלו לאהוב את אלוהים באמת. אתם יכולים לאהוב את אלוהים באמת ובתמים רק על יסוד של אמונה בו. האם אתם יכולים להשיג אהבה לאלוהים מבלי להאמין בו? מכיוון שאתם מאמינים באלוהים, אסור לכם להיות מבולבלים בנוגע לכך. יש בני אדם שמתמלאים במרץ ברגע שהם רואים שאמונה אלוהים תעניק להם ברכות, אך מאבדים את כל האנרגיה ברגע שהם רואים שהם צריכים לסבול זיכוכים. האם זו אמונה באלוהים? בסופו של דבר, אמונה באלוהים עניינה ציות מלא וגמור לאלוהים. אתם מאמינים באלוהים, אך בכל זאת יש לכם דרישות ממנו, יש לכם תפיסות דתיות רבות ועניינים אישיים רבים שאתם לא יכולים להרפות מהם, ואתם עדיין שואפים לברכות של בשר ודם ורוצים שאלוהים יציל את בשרכם ודמכם ויושיע את נשמתכם – כל אלה ביטויים של בני אדם בעלי גישה שגויה. על אף שבני אדם עם אמונות דתיות מאמינים באלוהים, הם לא שואפים לשינוי בטבעם ולא עוסקים בשאיפה להכיר את אלוהים, ואכפת להם רק מהאינטרסים של בשרם ודמם. לרבים מכם יש אמונות ששייכות לקטגוריה של אמונות דתיות. זו לא אמונה אמיתית באלוהים. כדי להאמין באלוהים באמת, צריך להיות לבני האדם לב שמוכן לסבול למען אלוהים ורצון לוותר על עצמם. אלא אם הם עומדים בשני התנאים האלה, הם לא יכולים להיחשב כמאמינים באלוהים, והם לא יהיו מסוגלים להשיג שינוי בטבעם. רק בני אדם שבאמת מחפשים את האמת, שואפים להכיר את אלוהים ועוסקים בחיפוש חיים הם בני אדם שמאמינים באלוהים באמת.
מתוך 'בני האדם שיהפכו למושלמים חייבים לעבור זיכוך' ב'הדבר מופיע בבשר'
זוהי האמונה באלוהים במטרה להישמע לו, לאהוב אותו ולמלא את התפקיד שעל ברוא אל למלא. זוהי מטרת האמונה באלוהים. עליך להשיג הכרה על חביבותו של אלוהים, על השאלה עד כמה אלוהים ראוי ליראה, על האופן שבו אלוהים עושה את עבודת הישועה בברואיו ועושה אותם למושלמים – זהו המינימום שצריך להיות לך באמונתך באלוהים. אמונה באלוהים היא בעיקר מעבר מן החיים בבשר לחיים של אהבת אלוהים, מחיים במצב טבעי לחיים בתוך קיומו של אלוהים, זוהי יציאה מתחומו של השטן וחיים במסגרת דאגתו והגנתו של אלוהים, זוהי היכולת להשיג ציות לאלוהים ולא ציות לבשר, זהו מתן האפשרות לאלוהים לזכות בכל לבך, לעשותך למושלם, ושחרור עצמך מן הטבע השטני המושחת. אמונה באלוהים היא בעיקר על מנת שעוצמתו וכבודו של אלוהים יוכלו להתבטא בך, כדי שתוכל למלא את רצונו של אלוהים, להגשים את תוכניתו של אלוהים, ולהיות מסוגל לשאת עדות לאלוהים בפני השטן. מטרת האמונה באלוהים אינה צריכה להיות ראיית אותות ומופתים, ולא למען עצמך ובשרך. עליה להיות למען העיסוק בהכרת אלוהים, היכולת להישמע לאלוהים, וכמו פטרוס, להישמע לו עד המוות. את זאת בעיקר יש להשיג.
מתוך 'הכל מושג על ידי דבר אלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'
רבים מחסידיו של אלוהים עסוקים רק בשאלות כיצד לזכות בברכות או להימנע מאסון. ברגע שמוזכרות העבודה והניהול של אלוהים, הם משתתקים ומאבדים כל עניין. הם מאמינים שידיעת התשובות לשאלות המשעממות האלה לא תוביל לצמיחה בחייהם ולא תביא להם כל תועלת, ועל כן אף שהם שמעו מסרים מסוימים באשר לניהולו של אלוהים, הם מתייחסים אליהם כלאחר יד. הם לא רואים בהם דבר מה יקר ערך שיש לקבל וקל וחומר שהם לא מקבלים אותם כחלק מחייהם. לבני אדם כאלה יש מטרה פשוטה מאוד להיותם חסידים של אלוהים – זכייה בברכה – והם עצלים מכדי לטפל בכל דבר שלא קשור למטרה הזו. מבחינתם, האמונה באלוהים כדי לזכות בברכות היא היעד הלגיטימי ביותר ודווקא בכך נעוץ ערכה של אמונתם. הם לא מושפעים על ידי דברים שלא יכולים לסייע להם להשיג את המטרה הזו. זהו מצבם של מרבית בני האדם המאמינים כיום באלוהים. המטרה והמניע שלהם נראים לגיטימיים, מפני שבמקביל לאמונתם באלוהים, הם גם פועלים למען אלוהים, מקדישים את עצמם לאלוהים וממלאים את חובתם. הם מוותרים על נעוריהם, זונחים משפחה וקריירה ואפילו מעבירים שנים בהתעסקויות הרחק מביתם. למען יעדם הסופי, הם משנים את האינטרסים שלהם, משנים את השקפתם על החיים ואפילו משנים את הכיוון שהם מחפשים, אך הם לא יכולים לשנות את מטרת אמונתם באלוהים. הם מתרוצצים למען ניהול האידיאלים האישיים שלהם. ללא קשר לאורכה של הדרך וללא קשר לכמות הקשיים ומכשולים שהם נתקלים בהם בדרכם, הם דבקים במטרותיהם ונותרים עשויים לבלי חת מפני המוות. איזה כוח גורם להם להמשיך להקדיש כך את עצמם? האם זהו מצפונם? האם זהו אופיים הנהדר והאצילי? האם זוהי נחישותם להילחם בכוחות הרשע עד הסוף? האם זוהי אמונתם, שבה הם נושאים עדות על אלוהים מבלי לבקש כל תמורה? האם זוהי נאמנותם, שלשמה הם מוכנים לוותר על הכל כדי למלא את רצון האל? או שמא זוהי רוח מסירותם שבה הם מוותרים תמיד על דרישות אישיות ראוותניות? העובדה שבני אדם שמעולם לא הכירו את עבודת הניהול של אלוהים נותנים כל כך הרבה היא פשוט נס מופלא! לעת עתה, בואו לא נדון בשאלה כמה נתנו בני האדם האלה. לעומת זאת, התנהגותם ראויה מאוד לניתוחנו. פרט ליתרונות הקשורים להם הדוקות, האם ייתכן שיש כל סיבה אחרת לכך שבני האדם האלה, שלעולם לא מבינים את אלוהים, ייתנו לו כל כך הרבה? בכך אנחנו מגלים בעיה שלא זוהתה קודם לכן: הקשר בין האדם ואלוהים הוא קשר של אנוכיות עירומה. זהו קשר בין מעניק הברכות ומקבל הברכות. במילים פשוטות, זהו קשר הדומה לקשר בין עובד ומעביד. העובד עובד רק כדי לקבל את הגמול שהמעביד מעניק לו. בקשר כזה, אין חיבה אלא רק עסקה; אין אהבה הדדית, אלא רק צדקה וחסד; אין הבנה, אלא רק כניעה והטעיה; אין אינטימיות, אלא רק תהום שלא ניתן לגשר עליה. כשהדברים מגיעים למצב כזה, מי יכול לשנות מגמה שכזו מן הקצה אל הקצה? וכמה בני אדם מסוגלים להבין באמת עד כמה נואש הפך הקשר הזה? אני סבור שכשאנשים צוללים אל תוך השמחה שבזכייה בברכות, איש מהם לא מסוגל לדמיין עד כמה קשר כזה עם אלוהים הוא מביך ומכוער.
הדבר העצוב ביותר באמונה של האנושות באלוהים הוא שהאדם מקיים ניהול משל עצמו בתוך עבודתו של אלוהים ומזלזל בניהולו של אלוהים. הכישלון הגדול ביותר של האדם טמון באופן שבו, בד בבד עם שאיפתו להתמסר לאלוהים ולעבוד אותו, האדם בונה לעצמו את ייעודו האידיאלי תוך חישוב האופן שבו יוכל לזכות בברכה הגדולה ביותר ובייעוד הטוב ביותר.
מתוך 'האדם יכול לזכות בישועה רק תחת ניהולו של אלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'
כמה מאמינים בי רק כדי שארפא אותם? כמה מאמינים בי רק כדי שאשתמש בכוחותיי לגרש שדים טמאים מגופיהם? וכמה מאמינים בי רק כדי לקבל שלווה ואושר ממני? כמה מאמינים בי רק כדי לדרוש ממני יותר עושר חומרי, וכמה מאמינים בי רק כדי להעביר את החיים הללו בבטחה וכדי להיות בטוחים בעולם הבא? כמה מאמינים בי רק כדי להימנע מסבל הגיהינום ולקבל ברכת שמיים? כמה מאמינים בי רק לשם נוחות זמנית אך אינם מבקשים להרוויח דבר בעולם הבא? כשהבאתי את חרוני על האדם ולקחתי את כל האושר והשלווה שהיו לו בתחילה, האדם הפך ספקני. כשנתתי לאדם את סבל הגיהינום ולקחתי ממנו את ברכות השמיים, חרפת האדם הפכה לזעם. כשהאדם ביקש ממני לרפא אותו, אך אני לא הכרתי בו וחשתי סלידה ממנו, האדם התרחק ממני וביקש את דרכי רופאי האליל והכישוף. כשלקחתי מהאדם את כל אשר דרש ממני, כולם נעלמו ללא עקבות. לפיכך, אני אומר שלאדם יש אמונה בי מכיוון שאני נותן יותר מדי חסד ויש הרבה יותר מדי להרוויח.
מתוך 'מה אתם יודעים על אמונה?' ב'הדבר מופיע בבשר'
אתה מנסה להשיג שלווה הודות לאמונתך באלוהים – כדי שהילדים שלך יהיו פטורים ממחלות, כדי שלבעלך תהיה עבודה טובה, כדי שהבן שלך ימצא אישה טובה, כדי שהבת שלך תמצא בעל הגון, כדי שהשוורים והסוסים שלך יחרשו את האדמה כראוי, כדי שתזכה בשנה של מזג אוויר טוב עבור יבולך. זה מה שאתה מחפש. מטרת החיפוש שלך היא כדי לחיות בנוחות בלבד, כדי שלא יקרו תאונות למשפחה שלך, כדי שהסערות יחלפו על פניך, כדי שחצץ לא יפגע בפניך, כדי שהיבולים של משפחתך לא יוצפו, כדי שלא תושפע משום אסון, כדי לחיות בחיק אלוהים, כדי לחיות בקן נעים וחמים. פחדן שכמותך שתמיד עוסק בבשר – היש לך לב, היש לך נשמה? האין אתה חיה? אני מעניק לך את הדרך האמיתית בלי לבקש דבר בתמורה, אך אתה לא מנסה ללכת בה. האם אתה אחד מאלה שמאמינים באלוהים? אני מעניק לך את החיים האנושיים האמיתיים, אך אתה לא מנסה לחיות אותם. האם יש הבדל בינך לבין חזיר או כלב? חזירים לא מנסים לחיות את חיי האדם, הם לא מנסים להיטהר, והם לא מבינים מה הם החיים. מדי יום לאחר שהם אוכלים לשובעה, הם פשוט ישנים. אני נתתי לך את הדרך האמיתית, אך אתה לא קיבלת אותה: אתה חסר-כל. האם אתה מוכן להמשיך בחיים האלה, בחיים של חזיר? מה החשיבות בחייהם של אנשים כאלה? חייך נבזים ושפלים, אתה חי בקרב זוהמה ופריצות ואתה לא שואף לשום יעד – האין חייך הם החיים השפלים ביותר שיש? היש לך החוצפה להביט באלוהים? אם תמשיך לחוות בצורה זו, האין זה נכון שלא תשיג דבר? הדרך האמיתית ניתנה לך, אך מעשיך האישיים והתנהגותך הם אלה שיקבעו אם בסופו של דבר תוכל ללכת בה או לא.
מתוך 'חוויותיו של פטרוס: הידע שלו על ייסורים ושיפוט' ב'הדבר מופיע בבשר'
אם אתם נהנים רק מחסדו של אלוהים, עם חיי משפחה שלווים או ברכות חומריות, הרי שלא זכיתם באלוהים, ואמונתכם באלוהים נכשלה. אלוהים כבר ביצע שלב אחד מעבודת החסד כבשר ודם, והוא כבר העניק לאדם ברכות חומריות, אך האדם לא מסוגל להפוך למושלם באמצעות חסד, אהבה ורחמים בלבד. בחוויותיו של האדם, הוא פוגש בחלק מאהבתו של אלוהים, ורואה את האהבה והרחמים של אלוהים, אך לאחר חוויה של זמן מה, הוא מבין שחסדו של אלוהים, אהבתו ורחמיו לא מסוגלים להפוך את האדם למושלם, ושהם לא מסוגלים לגלות את הדברים המושחתים באדם, ושהם גם לא מסוגלים לפטור את האדם מטבעו המושחת או להפוך את אהבתו ואמונתו למושלמות. עבודת החסד של אלוהים הייתה העבודה של תקופה אחת, והאדם לא יכול להסתמך על הנאה מחסדו של אלוהים על מנת להכיר את אלוהים.
מתוך 'רק על ידי חוויית ניסיונות כאובים תוכלו להכיר את חביבותו של אלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'
מה קיבל האדם מאז שהאמין באלוהים לראשונה? מה ידעתם על אלוהים? כמה השתניתם הודות לאמונתכם באלוהים? עכשיו כולכם יודעים שאמונת האדם באלוהים אין מטרתה היחידה ישועה של הנפש ורווחת הבשר, וכן אין מטרתה להעשיר את חייו באמצעות אהבת אלוהים וכן הלאה. אם הדברים ימשיכו כך, אם אתם אוהבים את אלוהים רק לשם רווחת הבשר או עונג רגעי, הרי שאפילו אם בסופו של דבר תגיע אהבתכם לאלוהים לשיאה ולא תבקשו דבר, ה"אהבה" שאתם מחפשים עודנה אהבה טמאה והיא אינה משביעה את רצונו של אלוהים. אלה שמשתמשים באהבה לאלוהים כדי להעשיר את חייהם המשעממים ולמלא חלל בלבם הם אלה שחפצים לחיות חיים קלים, ואינם אלה שבאמת חפצים לאהוב את אלוהים. אהבה כזו היא בעל כורחו של האדם, רדיפה אחר עונג רגשי, ואלוהים אינו זקוק לסוג כזה של אהבה. אם כך, לאיזה סוג שייכת אהבה כשלכם? לשם מה אתם אוהבים את אלוהים? כמה אהבת אמת אתם רוחשים לאלוהים עכשיו? אהבתם של מרביתכם היא כפי שתואר לעיל. אהבה מסוג כזה יכולה רק לשמר את המצב הקיים – היא אינה יכולה להשיג יציבות נצחית ולא להכות שורש באדם. סוג כזה של אהבה הוא כפרח שפרח ואז קמל אך לא נשא כל פרי. במילים אחרות, משאהבתם את אלוהים כך פעם אחת אך אין מי שיכוון אתכם בהמשך נתיבכם, אתם תיכשלו. אם אתם יכולים לאהוב את אלוהים רק בזמנים של אהבת אלוהים, ולאחר מכן לא תשנו את טבע חייכם, הרי שתמשיכו להיות אפופים בהשפעת החושך, ללא מפלט, ועדיין לא תוכלו להיחלץ ממעשי העורמה וההונאה של השטן. אף אדם כזה אינו יכול להתקבל לגמרי אצל אלוהים. בסופו של דבר, רוחו, נשמתו וגופו של אדם כזה עדיין יהיו נחלתו של השטן. אין ספק בכך. וכל מי שאינו יכול להתקבל אצל אלוהים יחזור למקומו המקורי, כלומר בחזרה לנחלת השטן, והוא יירד אל האגם הבוער באש ובגופרית כדי לקבל על עצמו את השלב הבא בעונשו מאלוהים. אלה שמתקבלים אצל אלוהים הם אלה שמורדים בשטן ונמלטים מתחומו. בני אדם כאלה יימנו באופן רשמי בין אלה שבמלכות. זה האופן שבו אנשים שבמלכות מגיעים אליה. האם אתם נכונים להיות אנשים כאלה? האם אתם נכונים להתקבל אצל אלוהים? האם אתם נכונים להימלט מתחומו של השטן ולשוב אל אלוהים? האם אתם בנחלתו של השטן כעת או שמא אתם נמנים על עם המלכות? דברים כאלה צריכים להיות בהירים ולא לדרוש הסברים נוספים.
מתוך 'באיזו נקודת מבט צריכים להחזיק מאמינים' ב'הדבר מופיע בבשר'
אם כל מה שאתם שואפים אליו הוא שאלוהים יהפוך אתכם למושלמים ויברך אתכם בסוף, נקודת המבט של אמונתכם באלוהים אינה טהורה. עליכם לעסוק בשאלה איך לראות את מעשיו של אלוהים בחיים האמיתיים ובשאלה איך לְרַצות את אלוהים כשהוא מגלה לכם את רצונו, ולשאוף להבין איך לשאת עדות על מופלאותו וחוכמתו, ואיך להפגין את המשמעת שהוא הטיל עליכם ואת האופן שבו הוא טיפל בכם. כל אלה הם דברים שעליכם לנסות לפענח כעת. אם אהבתכם לאלוהים נועדה רק כדי לאפשר לכם לחלוק את כבודו של אלוהים לאחר שהוא יהפוך אתכם למושלמים, היא עדיין לא הולמת ולא יכולה לעמוד בדרישותיו של אלוהים. עליכם להיות מסוגלים לשאת עדות על פעולותיו של אלוהים, לעמוד בדרישותיו ולחוות את העבודה שהוא עשה על בני האדם באופן מעשי. בין שמדובר בכאב, בבכי או בעצב, עליכם לחוות הכל בפועל. כל זה נועד לאפשר לכם להעיד על אלוהים. באיזו ריבונות בדיוק אתם סובלים ומחפשים שלמות כעת? האם אתם עושים זאת כדי לשאת עדות על אלוהים? האם אתם עושים זאת כדי לזכות בברכות עבור בשרכם ודמכם או למען סיכויים עתידיים? כל הכוונות, המניעים והיעדים האישיים לעיסוקכם חייבים להיות תקינים, ואסור שרצונכם יהיה זה שמכוון אותם. אם אדם מסוים מחפש שלמות כדי לקבל ברכות ולהחזיק בכוח על הזולת, ואילו אחרים עוסקים בחיפוש שלמות כדי לְרַצות את אלוהים וכדי לשאת עדות על מעשיו של אלוהים, איזה משני העיסוקים הייתם בוחרים? אם בחרתם באפשרות הראשונה, משמע שאתם עדיין רחוקים מדי מהרף של אלוהים. אמרתי בעבר לאפשר לבני האדם בכל רחבי תבל להכיר את פעולותיי, ושאמשול כמלך על התבל. מצד אחד, מה שהוטל עליכם הוא לשאת עדות על מעשיו של אלוהים ולא להיות מלכים ולהופיע בכל רחבי תבל. הלוואי שהיקום כולו יתמלא במעשיו של אלוהים. הלוואי שכולם יראו אותם ויכירו בהם. זה נאמר בהקשר של אלוהים עצמו, ומה שבני האנוש צריכים לעשות הוא לשאת עדות על אלוהים. כמה מאלוהים אתם מכירים כעת? על כמה מאלוהים אתם יכולים לשאת עדות? מה המטרה שלשמה אלוהים הופך את האדם למושלם? ברגע שתבינו את רצונו של אלוהים, איך יהיה עליכם להתחשב ברצונו? אם אתם מוכנים להפוך למושלמים, ואם אתם מוכנים לשאת עדות על מעשיו של אלוהים במה שאתם מביאים לידי ביטוי, יש לכם הדחף הזה, דבר לא קשה מדי. מה שבני האדם צריכים כעת הוא ביטחון. אם יש לכם הדחף הזה, קל להרפות מכל שליליות, פסיביות, עצלות ותפיסות של הבשר והדם, מתורות חיים, מטבע מרדני, מרגשות וכיוצא בזה.
מתוך 'בני האדם שיהפכו למושלמים חייבים לעבור זיכוך' ב'הדבר מופיע בבשר'
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה