15.3.19

או אלוהים, אתה נותן לי כל כך הרבה אהבה


Jewish Music | מזמור
או אלוהים, אתה נותן לי כל כך הרבה אהבה

I
הו אלוהים, משפטך אמיתי, צודק וקדוש.
דבריך הם האור החושף דרכי האדם הרעות.
מרדתי בך אך לא ידעתי כמה צער גרמתי לך.
אני חש בושה וחרטה, מחויב לך. הו... היום אני מבין.
פעמים כה רבות, הסתכלתי לאחור בדרך בה הלכתי.
אם אני רק לעצמי, אני מתריס.
אבין את האמת, אגיע לאהבה טהורה יותר כלפיך.
אף שאולי אסבול, אני מוכן. הו אלוהים.

II
משפטך מעיר אותי ואני יכול לראות את אהבתך.
רק בהכרתי את צדקתך אני מודע לשחיתותי.
במבט לאחור, פעמים רבות היית לי מדריך,
מגן עלי, לאורך כל הדרך!
פעמים כה רבות, הסתכלתי לאחור בדרך בה הלכתי.
אם אני רק לעצמי, אני מתריס.
אבין את האמת, אגיע לאהבה טהורה יותר כלפיך.
אף שאולי אסבול, אני מוכן.
אף שאולי אסבול, אני מוכן.
אף שאולי אסבול יותר, אני מוכן.
הו אלוהים.

III
אמרת מילים רבות, התאמצת הרבה להושיעני.
בלא משפטך לא יכולתי להשתנות.
בפני אהבתך, אסיר תודה ומחויב אליך.
זו עבודתך שמצילה ומשנה אותי!
הו, נוהג על פי דבריך, חווה את אמיתם,
לבי מתמלא באושר אין סופי.
יודע אני שדבריך אמת ושאהבתך ממשית.
אני שואף לאהוב ולהכיר אותך. הברכה הכי מתוקה בחיים!
פעמים כה רבות, הסתכלתי לאחור בדרך בה הלכתי.
אם אני רק לעצמי, אני מתריס.
אבין את האמת, אגיע לאהבה טהורה יותר כלפיך.
אף שאולי אסבול, אני מוכן.
אף שאולי אסבול, אלוהים, אני מוכן.
אף שאולי אסבול יותר, אני מוכן. הו אלוהים. הו אלוהים.

מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה