6.3.19

שירים חדשים | מזמור לדבר אל אלוהים מהלב



Jewish Music | מזמור
לדבר אל אלוהים מהלב

I
הו אלוהים, ליבי מלא בדברים שאני רוצה לומר לך.
בעבר חייתי בחטא,
לא ידעתי כיצד לחיות חיים בעלי משמעות.
התמסרתי להבלי העולם וניהלתי חיים של חיה.
דפקת על דלתות ליבי בדבריך,
וחזרתי אליך, חזרתי אליך.
דבריך אמת ומרטיבים את נפשי כמי מעיין.
אני חי לפניך על פי דבריך ואני חש מוגן, שליו ושמח.
כשאני חווה את דבריך, אני מבין את האמת
ופוסע בדרך הנכונה של חיי האדם.
אני יודע שהדבר המשמעותי ביותר הוא להאמין באל,
להישמע ולאהוב אותו, להישמע ולאהוב אותו.

II
אני חווה את שיפוט דבריך ומקבל את ברכתך.
גילוייך, הוכחתך ונחמתך נועדו לטהר ולשנות אותי.
דבריך כחרב חדה מנקבים את כיעור נפשי,
כך שאראה שאני מושחת וטבעי שטני.
במשפטך ובייסוריך,
אני רואה את אהבתך, אמיתית וקדושה.
אני מבין שהשגת האמת
היא הברכה הגדולה ביותר באמונה באל.
אני נחוש לרדוף אחר האמת ולמלא את חובתי
כדי להשיב לאלוהים על אהבתו.
מה שאלוהים מפקיד בידיי הוא משימתי;
תמיד אשאף להתקדם ולא אזנח זאת.
כל שאבקש הוא לאהוב את האל,
להישמע לו ולהיות לצדו תמיד.
לצדו תמיד, לצדו תמיד.
במשפטך ובייסוריך,
אני רואה את אהבתך, אמיתית וקדושה.
אני מבין שהשגת האמת
היא הברכה הגדולה ביותר באמונה באל.
במשפטך ובייסוריך,
אני רואה את אהבתך, אמיתית וקדושה.
אני מבין שהשגת האמת
היא הברכה הגדולה ביותר באמונה באל.

מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה