21.3.19

מזמורים | ללכת הלאה אתך ברוח ובגשם


Jewish Music | מזמור
ללכת הלאה אתך ברוח ובגשם

I
אוי אלוהים! לך ליב, מחכה להנחיותיך.
אם כי הדרך קשה, מוכן אני ללכת אחריך.
זוכר אני את שנשבעתי, בהקדשי את חיי לך ולאהבתך.
יחד בחיים, במוות וקושי, מתקדם בעקבותיך.
בהדרכתך אני מרוצה, מתקדם בעקבותיך.
אני רוצה לנוע דרך הרוח.
אני רוצה לנוע דרך הגשם.
קדימה בעקבותיך. אלוהים.
קדימה בעקבותיך. אלוהים.

II
הו אלוהים, לך לבי, אתה האחד שחיכינו לו.
צלמך, טבעך כבשו את ליבי.
אני זוכר שאמרת שנבחרנו על ידך.
הבטחת להשלימינו, שנוכל להלך איתך.
יחד בחיים, במוות וקושי, מתקדם בעקבותיך.
בהדרכתך, אני מרוצה.
מתקדם בעקבותיך.
אני רוצה לנוע דרך הרוח.
אני רוצה לנוע דרך הגשם.
קדימה בעקבותיך. אלוהים.
קדימה בעקבותיך. אלוהים.

III
לכן ברצון נלך הלאה אתך, דרך הרוח והגשם.
הו אלוהים! לך ליבי, מעבר למרחב וזמן.
לא יכול לסרב לאהבתך, חזקה דרך הרוח והגשם.
קשרי אהבה הם עזים ממוות, ואני אלך אחריך.
תן לנו לעקוב בעקבותיך.
נלך לאן שתלך!
אני רוצה לנוע דרך הרוח.
אני רוצה לנוע דרך הגשם.
קדימה בעקבותיך. אלוהים.
קדימה בעקבותיך. אלוהים.

מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה