21.5.19

33. מהי עלייה השמיימה לפני האסון? מהו מתגבר שאלוהים משלים לפני האסון?

דברי אלוהים רלוונטיים:

מי שאלוהים משלים אותו לפני האסון נשמע לאלוהים. הוא מסתמך בחייו על המשיח, נושא עדות על המשיח ומרומם אותו. הוא נמנה על הילדים הבנים שנוחלים בניצחון ועל החיילים הטובים של המשיח.

מתוך 'האמירה השלוש עשרה' ב'הדבר מופיע בבשר'

בני האדם שאלוהים מתייחס אליהם כאל מתגברים הם אלה שעדיין מסוגלים לשאת עדות, לשמר את ביטחונם העצמי ואת מסירותם לאלוהים כשהם תחת השפעתו של השטן ותחת מצור של השטן, כלומר כשהם מצויים בתוך כוחות החושך. אם אתם עדיין מסוגלים לשמור על לב טהור ועל אהבתכם האמיתית לאלוהים בלי קשר לנסיבות, אתם נושאים עדות בפני אלוהים, וזה הדבר שאלוהים קורא לו להיות מתגברים.

מתוך 'עליכם לשמור על מסירותכם לאלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'


כבני אדם שמאמינים באלוהים, עליכם להבין שכאשר אתם מקבלים כיום את עבודתו של אלוהים באחרית הימים ואת כל העבודה של תוכניתו של אלוהים עבורכם, אלוהים למעשה מעניק לכם התעלות וישועה. כל עבודתו של אלוהים בתבל כולה התמקדה בקבוצת בני האדם הזו. אלוהים הקדיש לכם את כל מאמציו והקריב את הכל למענכם. הוא השיב לעצמו ונתן לכם את כל עבודה של רוח האל ברחבי תבל. זו הסיבה שאני אומר שאתם בני המזל. יתר על כן, הוא העביר את כבודו אליכם מעם ישראל, עמו הנבחר, כדי להגשים לגמרי את מטרת תוכניתו באמצעות קבוצת בני האדם שאתם שייכים לה. לפיכך, אתם אלה שיקבלו את ירושתו של אלוהים, ויתרה מזאת, אתם תהיו יורשי כבודו של אלוהים. אולי אתם זוכרים את המילים האלה: "כי סבלנו הקל, שהוא רק לרגע, יביא לנו כבוד עולמים גדול במאוד מאוד." בעבר, כולכם שמעתם את האמרה הזאת, אך איש מביניכם לא הבין את משמעותן האמיתית של המילים. כיום, אתם יודעים היטב את המשמעות האמיתית שהן טומנות בחובן. המילים האלה הן מה שאלוהים ישיג באחרית הימים. והן יושגו על בני האדם שהתנין הגדול האדום כאש אמלל בארץ שבה הוא שוכן. התנין הגדול האדום כאש רודף את אלוהים והוא אויבו של אלוהים, ולכן בארץ הזו, בני האדם שמאמינים באלוהים חשופים להשפלה ולרדיפה. זו הסיבה שהמילים האלה יהפכו למציאות בקרב קבוצת בני האדם שאתם שייכים לה. היות שהעבודה מתבצעת בארץ שמתנגדת לאלוהים, כל עבודתו נתקלת במחסומים יוצאי דופן, והגשמתה של רבים מדבריו מתעכבת. לפיכך, בני אדם מזוככים בזכות דברי האל. גם זה יסוד של סבל. ביצוע עבודתו של אלוהים בארצו של התנין הגדול והאדום כאש מפרך ביותר, אך דווקא באמצעות הקשיים האלה, אלוהים מבצע שלב בעבודתו שמגשים את חוכמתו ואת מעשיו המופלאים. אלוהים מנצל את ההזדמנות הזאת כדי להשלים את קבוצת בני האדם הזו. עקב הסבל, האיכות וכל הטבע השטני של בני האדם בארץ הטמאה הזו, אלוהים עושה את עבודת הטיהור והכיבוש שלו כדי לזכות בכבוד וכדי לזכות בבני האדם שנושאים עדות על מעשיו. זו המשמעות המלאה של כל הקורבנות שאלוהים הקריב למען קבוצת בני האדם הזו.

מתוך 'האם עבודתו של אלוהים פשוטה כפי שהאדם חושב?' ב'הדבר מופיע בבשר'

האדם יובא לשלמות מלאה בעידן המלכות. לאחר עבודת הכיבוש, האדם יזוכך ויעבור תלאות. מי שיכול להתגבר ולשאת עדות במהלך התלאות האלה הוא זה שיובא לשלמות בסופו של דבר וזה שמתגבר. במהלך התלאות האלה, האדם נדרש לקבל את הזיכוך הזה, והזיכוך הזה הוא הצעד האחרון בעבודתו של אלוהים. זו הפעם האחרונה שבה האדם יזוכך לפני שתושלם כל עבודת הניהול של אלוהים, וכל חסידיו של אלוהים חייבים לקבל את המבחן האחרון הזה, את הזיכוך האחרון הזה. מי שכורע תחת עומס התלאות נעדר את עבודתה של רוח הקודש ואת הכוונתו של אלוהים, אך מי שנכבש באמת ומחפש את אלוהים באמת יעמוד איתן בסופו של דבר. אלה הם בני האדם שניחנים באנושיות, האוהבים את אלוהים באמת ובתמים. בלי קשר למעשיו של אלוהים, מהמנצחים האלה לא יישללו החזיונות, והם עדיין ינהיגו את האמת ובעדותם לא ייפול רבב. אלה בני האדם שבסופו של דבר יצלחו את התלאות הרבות.

מתוך 'עבודת האל ונוהגו של האדם' ב'הדבר מופיע בבשר'

אמרתי בעבר שקבוצה של מתגברים נרכשת מן המזרח, מתגברים הבאים מקרב המצוקה הגדולה. מהי משמעות הדברים האלה? משמעותם היא שאנשים אלה שנרכשו, נשמעו באמת רק לאחר שעברו שיפוט וייסורים, טיפול וגיזום, וזיכוך מכל הסוגים. אמונתם של אנשים כאלה אינה מעורפלת ומופשטת, אלא ממשית. הם לא ראו אותות ומופתים, או ניסים כלשהם; הם אינם מדברים על כתבים ודוקטרינות סתומים, או על תובנות עמוקות; במקום זאת יש להם מציאות, ודברי אלוהים וידע אמיתי על ממשיותו של אלוהים.

מתוך 'הכל מושג על ידי דבר אלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'

השיתוף של האדם:

כל אלו שבאמת מבינים את כתבי הקודש יודעים שהמשפט בפני כס המלכות הלבן הגדול עליו נובא בספר ההתגלות הוא חזיון של עבודת השיפוט של אלוהים באחרית הימים. האל הכול יכול בהתגלמותו בא לבטא את האמת ולבצע את עבודת השיפוט שלו באחרית הימים, והתחיל בטיהור והצלת האנושות המושחתת. המשמעות היא שהמשפט בפני כס המלכות הלבן הגדול כבר התחיל. השיפוט חייב להתחיל מבית האל. קודם כל אלוהים ייצור קבוצה של מתגברים לפני בוא האסון. לאחר מכן, אלוהים ימיט את האסונות הגדולים ויתחיל לתגמל את הטובים ולהעניש את הרעים, עד שעידן הרוע הנוכחי ייהרס. אז יושלם לגמרי המשפט בפני כס המלכות הלבן הגדול של אלוהים באחרית הימים. לאחר מכן יופיע אלוהים בגלוי להתחיל עידן חדש. זה מאוד ברור לנו עכשיו. ארבעה ירחי דם רצופים, שהם האות על בוא האסונות הגדולים, כבר הופיעו. האסונות הגדולים כבר קרובים. כשיגיע האסון הגדול, כל מי שדחה את אלוהים, שפט אותו או התנגד לו יושמדו באסון לצד להקתו של השטן. האין זה בדיוק המשפט בפני כס המלכות הלבן הגדול? אחים ואחיות, מתוך הנבואות בכתבי הקודש אנו יכולים לראות ששיבתו של אלוהים נחלקת לשני שלבים: סמוי וגלוי. בהתחלה, אלוהים מופיע כמו גנב, כלומר אלוהים בהתגלמותו מופיע בחשאי לבטא את האמת ולבצע את עבודת השיפוט שלו באחרית הימים. המטרה המרכזית היא להשלים קבוצה של מתגברים. כך מתגשמת הנבואה אודות "השיפוט החל מבית האל". עבודת השיפוט של אלוהים באחרית הימים כבר התחילה כאשר אלוהים בהתגלמותו הופיע בחשאי להביע את האמת ולשפוט את כלל האנושות. החלק הראשון של העבודה הוא להתחיל את השיפוט החל מבית האל. כך, אלוהים מטהר ומושיע את אלו השומעים את קולו והמובאים בפניו, והופך אותם למתגברים. אז עבודתו הגדולה של אלוהים תושלם, והאסונות הנוראים יתחילו. אלוהים ישתמש באסונות כדי להעניש ולהרוס את העולם הישן הזה. כך תגיע לשיאה עבודת השיפוט של אלוהים באחרית הימים. כאשר אלוהים יופיע בגלוי על גבי עננים, עבודת השיפוט שלו כבר תושלם לגמרי. מלכות האלוהים תופיע אחר כך. כך תתגשם הנבואה על ירושלים החדשה היורדת מהשמיים.

מתוך 'שאלות ותשובות קלאסיות על בשורת המלכות קטעים נבחרים'



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה