24.12.19

תלוש את המסכה ופתח בחיים חדשים

הישועה מידי אלוהים, חופש

תלוש את המסכה ופתח בחיים חדשים


צ'ן דאן מחוז הונאן

בסוף השנה שעברה לא הצלחתי לגרום לעבודת הפצת הבשורה באזור שלי להמריא, ולכן משפחת האל העבירה אח מאזור אחר לקחת על עצמו את עבודתי. לא הודיעו לי מראש, אלא שמעתי על כך בעקיפין מאחות שהייתה שותפתי לעבודה. נפגעתי מאד. חשדתי שהממונה לא הודיעה לי מחשש שלא אסכים לוותר על משרתי ואלחם עליה. כתוצאה מכך גיבשתי דעה שלילית על האחות הממונה. מאוחר יותר האחות נפגשה עימי ושאלה איך אני מרגישה בנוגע לכך שהוחלפתי. תחילה התכוונתי לומר את האמת, אבל חששתי שהיא תתרשם ממני לרעה ותחשוב שאני מנסה להשיג משרה. ולכן אמרתי בקול רגוע ככל שיכולתי, "זו לא בעיה, לא הצלחתי לעשות עבודה מועילה והגיוני שאוחלף.
אין לי שום דעה בעניין. אמלא כל חובה שמשפחת האל תטיל עליי." כך הסתרתי את האני האמיתי שלי בעודי מציגה לאחות גרסה כוזבת שלי. לאחר מכן נשלחתי בידי משפחת האל להיות עמיתה. לאחר פגישת העמיתים הראשונה שלנו, המנהיג שלנו שהועבר לא מכבר דיבר בפתיחות על מצבו. ביטוי מסוים אחד שבו השתמש, "איבדתי כל מעמד ומוניטין", הכה בי בעוצמה רבה. זה היה כאילו דיבר עליי. ישבתי שם והרגשתי נסערת ועצובה מאד –חשתי בדמעות שנקשרו בעיניי, אולם כבשתי אותן מחשש שיבחינו בכך. רציתי לחשוף את צפונות ליבי, אבל חששתי שעמיתיי יפסיקו להעריך אותי. כדי להציל את כבודי, שוב הסתרתי את מצבי האמיתי ולא אפשרתי לאחרים לראות באיזו מידה זוככתי זה מכבר. אפילו כפיתי על עצמי לחייך כדי להראות לכולם כמה רגיל הוא מצבי. וכך שוב הבאתי את השליליוּת שלי לעבודה, ועל אף שלא הרשיתי לעצמי להתבטל ועבדתי כל יום מהזריחה עד השקיעה, נדמה היה שככל שאני עובדת קשה יותר כך פוחתת יעילותי וצצות כל מיני בעיות. העבודה של הפצת הבשורה נבלמה כליל, ומנהיג קבוצת הפצת הבשורה וכמה מחבריו נעצרו בידי משטרת הממשל הקומוניסטי. לנוכח כל זה, חשתי שאני על סף התמוטטות וחשבתי רק על החלפתי בקרוב. אפילו אז סירבתי לחשוף את צפונות ליבי והעמדתי פנים של חזקה ונחושה בפני אחיי ואחיותיי.

יום אחד במהלך טיפוח הרוחניות שמעתי את הקטע הבא מן השיתוף של המשיח, "בהתנהלותם עם אחיהם ואחיותיהם, ישנם אנשים שמפחדים מכך שהללו יגלו את הקשיים שבלבם, ושלאחים ולאחיות יהיה דבר–מה לומר אודותיהם, או שהם יתנשאו עליהם. בדברם, הם תמיד מנסים לתת רושם שהם מאוד אדוקים, שהם באמת רוצים את אלוהים, שהם באמת להוטים ליישם את האמת, אך למעשה, בלבם הם חלשים ופסיביים ביותר. הם מעמידים פני חזקים, וכך איש אינו יכול לעלות עליהם. גם זו תרמית. בסיכומו של דבר, לא משנה מה אתה עושה – בחיים, בשרתך את אלוהים או במילוי חובתך – אם אתה מציג לאנשים פנים מזויפות ומשתמש בכך כדי להוליכם שולל, לגרום להם להעריך אותך או לא לזלזל בך, זו רמאות מצדך." ("כדי להיות ישר, עליך לנהוג בפתיחות מלאה עם האחרים" מתוך "תיעוד נאומיו של המשיח"). לשמע הקטע הזה נדהמתי לחלוטין. השיפוט של המשיח הכה בי עד שורשי נשמתי. כשבחנתי את מעשיי על רקע המילים הללו, נראה היה שאני בדיוק האדם הבוגדני שעליו דיבר אלוהים, מתחסדת אמיתית. על מנת ליצור אצל המנהיג שלי ועמיתיי רושם שאני אדם המוכן לוותר על מעמד ולציית לסידורים שהכינה לי משפחת האל, התחזיתי כראוי והסתרתי את האמת, ובכך הקרבתי בלי לחשוב פעמיים את העבודה של משפחת האל ואת החיים של אחיי ואחיותיי. פשוט לא הייתי מוכנה לחשוף בפניהם את השליליות שבמצבי ובהתנהגותי מאז נשלל ממני מעמד המנהיגה ומוניתי לעמיתה. העמדתי פנים שאני חזקה ונחושה על אף שבתוכי חשתי בשליליות ובחולשה. חיי התנהלו בהונאה וברמייה של השטן. חיי התנהלו ללא הבנת האל ובבגידה באל. אפילו אז, עדיין לא הייתי מוכנה לחשוף את עצמי ולבקש את האמת כדי לפתור את טבעי המושחת. כמה רמאית הייתי! אולם לא משנה כמה היטבתי להסתיר ולהסוות את תחושותיי האמיתיות, לא יכולתי להימלט מעינו הבוחנת של האל. רוח הקודש השתמשה בחוסר היעילות שלי בעבודה כדי לחשוף הכול. בשום אופן לא הייתי מוכנה לוותר על מעמדי, אלא השקעתי מאמצים רבים כדי לשמור על כבודי ולשמר את מעמדי על ידי הצגת דימוי כוזב שלי בכדי לבלבל את אחיי ואחיותיי ולהוליך אותם שולל. איך יכולתי שלא לדעת שבהתנהגות כזו, לא זו בלבד שאפיל את עצמי בפח, אלא אגרום נזק רב לעבודתה של משפחת האל? כמה מסוכן היה להשתעשע בעבודתה של משפחת האל ובחיי שלי!

בנקודה זו לא יכולתי שלא לשאול את עצמי: מדוע אני תמיד מציגה לאחרים מצג שווא של עצמי? האין זה משום שאופיי הבוגדני מצווה עליי תמיד לשמור על כבודי ולהגן על מעמדי? באמצעות ההארה של רוח הקודש, התחלתי להבין כיצד הרקיב בתוכי הארס של השטן. הביטויים "עץ חי עם קליפתו; אדם חי עם פניו" ו"אווז בר מותיר מאחור קול; אדם מותיר מאחור מוניטין" השתרשו כל כך בנפשי עד שכל מעשיי הושפעו מהם עמוקות והוכתבו על ידם. הרהרתי בשאלה כיצד זה התבטא בעבר: כמה פעמים פעלתי בניגוד לעיקרון האמת במילוי חובותיי, הסתרתי את האמת על המצב בכדי להציל את כבודי ומחשש שאם אביע את אשר על ליבי, אחרים יבקרו אותי? כמה פעמים גרמתי נזק לחיי מפני שלמרות שהייתי מודעת עד כאב לכך שמצבי גרוע וידעתי שעליי לחשוף את עצמי בשיתוף עם אחרים, בחרתי לסבול בשקט במקום להיפתח ולבקש את נתיב האור מחשש שיבוזו לי? ביסודו של דבר, בכל פעם שכבודי והמוניטין שלי היו מונחות על הכף, הייתי מסווה את עצמי בבוגדנות ומשדרת מצג שווא על מנת להוליך שולל את אלוהים ולבלבל את הזולת. אפילו בזמן שאלוהים ניסה להציל אותי באמצעות אינספור התגלויות, אופיי הבוגדני עדיין ציווה עליי ליצור דימוי כוזב, להונות את אלוהים ולבלבל את הזולת. בצורה זו, איך יוכל אלוהים לעבוד דרכי? אם אמשיך בדרך זו, איך אזכה בישועה? כיצד כל זה לא יעורר את חמתו של האל? נתקפתי פחד והשתטחתי בפני אלוהים: אלוהים הכול יכול, אינני ראויה להתייצב בפניך! אופיי הבוגדני גרם נזק רב לעבודתה של משפחת האל, אולם אתה הענקת לי הזדמנות להכות על חטא. אינני מבקשת ממך כעת שתסבול אותי או שאחרים יעריכו אותי. אני מבקשת רק שהשיפוט והייסור שלך יהיו עימי תמיד. באמצעות הייסור והשיפוט שלך, אפשר לי לראות את טבעך הצודק ולהיטיב להבין את אופיי הבוגדני, כדי שאוכל להשליך מעליי את המסווה שלי ולחיות ביושר.

מאוחר יותר קראתי את הקטע הבא מתוך דברי האל: "כנות, משמעותה שאתם נותנים את לבכם לאלוהים; שלעולם אינכם נוהגים בו בחוסר יושר; שאתם פתוחים בפניו בכל, ולעולם לא מסתירים ממנו את האמת; לעולם לא נוהגים באופן המוליך שולל את אלו שבמרומים ומשלה את אלו שעל פני האדמה; ולעולם אינכם נוקטים פעולות שנועדו אך ורק לשאת חן בעיני אלוהים. בקצרה, כנות היא הימנעות מחוסר טוהר בפעולותיכם ובדבריכם, ומהולכת שולל של אלוהים והאדם. … אם יש לכם סודות שאתם לא ששים לשתף ואינכם מוכנים לחשוף את סודותיכם – את קשייכם – בפני אחרים כדי לחפש את דרך האור, אז אני אומר שאתם אנשים שעבורם הישועה לא תתקבל בקלות ואשר לא יגיחו בקלות מן האפלה. אם ביקוש דרך האמת מוצא חן בעיניכם, אתם אנשים החיים לעיתים קרובות באור" ('שלוש תוכחות' ב'הדבר מופיע בבשר'). מתוך דברי האל הבנתי שאלה שאינם מוכנים לחלוק את סודותיהם ולחשוף את קשייהם כדי לבקש את האמת, הם בוגדניים. אלוהים שונא ומתעב אנשים בוגדניים, ולכן אין בתוכם את עבודת רוח הקודש ולא משנה כמה שנים יקיימו את האמונה באלוהים, הם לעולם לא יזכו בישועתו ובסופו של דבר הם יחוסלו. הודות להארה שבדבר האל, הבנתי שהסיבה לכישלוני בשירות לאל נעוצה באופיי הבוגדני. אף פעם לא הייתי מוכנה לתת את ליבי לאלוהים, לחשוף את עצמי בפני אלוהים או בפני אחיי ואחיותיי ולקבל את הייסור והשיפוט של אלוהים בכדי לטהר את עצמי.לכן חיי לא התנהלו בצורה תקינה, איבדתי את עבודת רוח הקודש ושקעתי בעלטה. אילו שיתפתי במהלך השיתוף עם האחות הממונה את מצבי האמיתי במהלך, היא בוודאי היתה חולקת איתי את האמת ומצבי היה משתפר מיד. לו רק דאגתי תמיד לחשוף את צפונות ליבי, יחסיי עם אלוהים היו תקינים ולא הייתי מטפחת נגדה דעות קדומות או גורמת נזק רב כל כך לעבודה של משפחת האל. אני מודה לאלוהים על שגילה לי את טבעו הצודק. באמצעות דבר האל נחשפתי ונשפטתי, וכך למדתי להכיר את אופיי הבוגדני ואת הסיבה הבסיסית לכישלונותיי. התגלותו ושיפוטו של האל גם הראו לי נתיב למימוש: לא משנה בכמה קשיים אני נתקלת או כמה גרוע מצבי, רק בחשיפת צפונות ליבי ושימוש באמת כדי להגיע לפתרון ובציות לדבר האל אקבל את עבודת רוח הקודש. רק אם אשליך מעליי את המסווה ואנהג ביושר אזכה לישועת האל.

בדברי האל מצאתי תקווה והם ריגשו מאוד את ליבי. על אף שמעשיי הכאיבו מאד לאלוהים, הוא מעולם לא נטש אותי, אלא תמיד היה שם והפעיל בשקט את ישועתו. מאחורי הייסור והשיפוט המחמירים הללו, לכאורה, ניכרת בעליל התחשבותו הכנה של אלוהים. חוויתי באמת ובתמים את מה שמכונה "אהבה עמוקה כמו הנחיית האב את בנו". מהותו של אלוהים אינה רק בנאמנות, אלא גם ביופי ובטוב. כל מה שהוא מצהיר הנו אמת ועל כל אדם להוקירו, משום שאין איש בכל האנושות המושחתת המאופיין במהות האלוהית הזו. על אף שאופיי האמיתי הוא בוגדני ובזוי וכל שעשיתי היה בניגוד לאמת, אני נודרת לשוב לאלוהים ולעשות את כל שביכולתי כדי לבקש את האמת, לבקש שינוי בטבעי ולעולם לא להתחזות שוב כדי להגן על מעמדי וכבודי חסרי הערך. בעתיד, לא משנה באילו קשיים או מצבים אתקל, אני נודרת לחשוף את צפונות ליבי לאחרים בחיפוש האמת ולחיות ביושר כדי לנחם את לב האל!

מקור  כנסיית האל הכול יכול

עוד: 
היא שתכלית החיים היא לעבוד את ה'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה