5.1.20

קנאה, המחלה הרוחנית הכרונית

הישועה מידי אלוהים, ישועה

קנאה, המחלה הרוחנית הכרונית


הא ג'יאג'ינג העיר הז'ו, פרובינציית גואנשי

אחות אחת ואני התבקשנו לערוך יחד מאמרים. במהלך פגישתנו הבנתי שלא חשוב אם אני שרה, רוקדת, שומעת את דברי אלוהים או מדברת על האמת, היא טובה ממני בכל דבר. האחים והאחיות של המשפחה המארחת אהבו אותה ושוחחו איתה. זה גרם לי להרגיש מאוד לא רגועה, וחשתי כאילו מתעלמים ממני. אפילו חשבתי שכל עוד היא שם, לי אין שם מקום. בלבי התחלתי להרגיש שנמאס לי ממנה ולא הייתי מוכנה לעבוד איתה במילוי חובותינו. קיוויתי שהיא תעזוב כדי שהאחים והאחיות יאהבו אותי ויעריכו אותי.


יום אחד, הגיע אלינו מנהיגה. בשל מצבה השלילי, האחות ביקשה לעבור לבצע חובות אחרות. התרגשתי מאוד כששמעתי אותה אומרת זאת, וחשבתי לעצמי: תמיד קיוויתי שתעזבי. אם תלכי, מצבי ישתפר. לכן חיכיתי בקוצר רוח שהמנהיגה תעביר אותה תיכף ומיד לתפקיד אחר. אולם הדברים הובילו לתוצאה הפוכה. לא רק שהמנהיגה לא העבירה אותה לתפקיד אחר, אלא היא שוחחה איתה בסבלנות על האמת ועזרה לה לשנות את מצבה. כאשר ראיתי את זה, הייתי מאד לא רגועה וקיוויתי אפילו יותר שהאחות תעזוב. חשבתי לעצמי: מתי המצב שלי ישתפר אם היא לא תעזוב הפעם? לא, עליי לחשוב על דרך לגרום לה לעזוב מהר. כתוצאה מכך, פעם אחת כשהאחות לא הייתה נוכחת, ניצלתי את ההזדמנות וחלקתי עם המנהיגה פרטים נוספים: "מצבה הרע נוטה למנוע ממנה מלהתמקד בחובתה. עכשיו היא איבדה את עבודת רוח הקודש וזה כבר השפיע על איסוף ועריכת המאמרים של הכנסייה. היה עדיף לו היית מעבירה אותה תפקיד לאחר. יכול להיות שעדיף לטפח את האחות X ולא את האחות שאיתה אני עובדת." ברגע שסיימתי להגיד את הדברים האלו, שמעתי את דבר האלוהים בתוכי נוזף בי: "אנושות אכזרית, ברוטלית! המזימות והתחבולות, המאבק אחד עם השני, המרדף אחר מוניטין ועושר, הטבח ההדדי – מתי כל זה ייגמר? אלוהים דיבר מאות אלפי מילים, אך אף לא אחד התעשת. …כמה לא מדכאים ומפלים אחרים למען שימור המעמד שלהם?" ('על הרשעים להיענש' ב'הדבר מופיע בבשר'). כשניצבתי בפני דברי השיפוט של אלוהים, הרגשתי כאילו אלוהים נוזף בי בחומרה פנים אל פנים. מיד התחלתי לרעוד מפחד בגלל המילים שאמרתי זה עתה. האם אני לא כמו האנשים שנחשפו בדברי אלוהים "מדכאים ומפלים אחרים למען שימור המעמד שלהם?" כאשר ראיתי שהאחות שאיתה עבדתי טובה ממני בכל דבר וכל האחים והאחיות אוהבים אותה, לבי נמלא קנאה. נמאס לי ממנה, הפלתי נגדה, וקיוויתי שהיא תעזוב בקרוב כדי שמצבי ישתפר. במטרה לגרום לאחים ולאחיות לשים לב אליי כדי שארגיש שהם מכבדים אותי, ניצלתי את מצבה הקשה של האחות והלשנתי עליה למנהיגה בתירוץ של הגנה על האינטרסים של הכנסייה. זה היה ניסיון שווא להשתמש במנהיגת הכנסייה לסלק את האחות. ההתנהגות שלי חשפה לחלוטין את הפנים האמיתיות שלי וגילתה את טבעי השטני, המרושע והזדוני. כדי לכונן דיקטטורה, התנין הגדול האדום כאש ישתמש בכל האמצעים הנדרשים לסילוק מתנגדיו. כדי להיות בלבם של אחיי ואחיותיי ולגרום להם לרצות להיות בקרבתי, סילקתי בערמומיות את אלה שלא היה לי בהם תועלת. התנין הגדול האדום כאש מקנא בטובים ממנו ומשמיד את בעלי השאיפות הנעלות. קינאתי באחות מכיוון שהיא הייתה טובה ממני בכל דרך אפשרית והשתמשתי באמצעים מחפירים כדי לסלק אותה. התנין הגדול האדום כאש מרשיע וטובח אנשים בהתאם למטרותיו. כדי להשיג את מטרותיי, הפרזתי בכוונה בדבריי נגד האחות. התנהגתי בדיוק כמו התנין הגדול האדום כאש. הכנסייה ארגנה שנעבוד ביחד כדי שנעזור ונסייע זו לזו, וכדי שנעשה עבודה טובה בלב אחד ונפש אחת שתשביע את רצון האל. מטרה נוספת הייתה שיתרונות האחת יחפו על חסרונות השנייה, כך שנוכל להבין את האמת טוב יותר ונשנה את טבענו. אך אני לגמרי לא הבנתי את רצונו של אלוהים. כאשר ראיתי שהאחות הייתה במצב קשה, לא רק שלא עזרתי לה באהבה, אלא קיוויתי שהיא תוחלף מהר כדי שאוכל לשמור על מקומי. ולכן הייתי מוכנה להשתמש בכל אמצעי כדי להשיג מטרותיי. אם לא אמהר ואביע חרטה, סופי יהיה שאושמד יחד עם התנין הגדול האדום כאש.

תודה אלוהים! שיפוטיך וייסוריך העירו אותי בזמן וגרמו לי לראות בבהירות את פניי האמיתיות – תוצר השחתתו של השטן, וכך אפשרו לי להפיק שנאה כנה כלפי אופיי השטני. מעכשיו והלאה אני אפנה עורף לאופי השטני שבתוכי. אני לא אלחם עוד עבור עצמי. אני אנסה לעבוד טוב יותר עם האחות הזו כדי למלא את חובותינו ולהשביע את רצון אלוהים. אני אהיה נכונה יותר לחפש אחר האמת, לדחות את הרעל של התנין הגדול האדום כאש ולחיות כאדם אמיתי בהתאם לרצון אלוהים!

מקור  כנסיית האל הכול יכול

עוד: יכול לדעת מהי תכלית החיים?
האל הכול יכול - נסיך השלום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה