5.6.18

קול של אלוהים | האמירה השנייה

בעקבות אימוץ הגישה החדשה, יהיו שלבים חדשים בעבודתי. כמו במלכות, אני עושה דברים ישירות באמצעות אלוהיות, מוביל כל רגע בדקדוק רב ולגמרי ללא דילול בכוונות אנושיות. להלן מתווה של הדרכים לנוהג ממשי: מכיוון שהם זכו בתואר "בני האדם" באמצעות מצוקה וזיכוך, ומכיוון שהם אנשי מלכותי, עליי לדרוש מהם דרישות קפדניות וגבוהות יותר משיטות עבודתי בדורות הקודמים. זו לא רק מציאות הדברים, אלא באופן אף חשוב מכך, זו מציאות הנוהג, וקודם כל יש להשיג זאת. בכל הדברים והמעשים, עליהם לעמוד ברף הדרוש לאנשי המלכות, וכל מי שיפר את הכללים יסולק תכף ומיד כדי למנוע מפגיעה בשמי. עם זאת, הבורים שלא יכולים לראות בבירור ולא יכולים להבין הם היוצאים מהכלל. בבניית מלכותי, הקפידו לאכול ולשתות את הדברים שאני אומר, להבין את חוכמתי ולאמת דברים באמצעות עבודתי. אני בשום אופן לא רוצה אף אדם שנותן את הדעת למילים בספר שאינו שלי. זה אדם מופקר שממרה את פי. כשליחים, אסור לכם לשבת בבית יותר מדי זמן. אם לא תוכלו לעמוד בדרישה הזו, אני אפטר מכם וכבר לא אשתמש בכם. אני לא מאלץ אף אחד. מכיוון ששליחים לא יושבים בבית יותר מדי זמן, הם מתחנכים בתקופות זמן ממושכות בכנסייה. שליחים צריכים להשתתף באסיפה אחת לפחות מתוך כל שתי אספות המתקיימות בכנסייה. לכן, אספות עמיתים חייבות להפוך לדבר שבשגרה (אספות עמיתים כוללות: כל אסיפת שליחים, כל אסיפה של מנהיגי הכנסייה וכל אסיפה של קדושים שיש להם תובנה ברורה). לפחות חלק מכם חייב להשתתף בכל אסיפה, ושליחים מקפידים רק להשגיח על הכנסיות. הדרישות שהוצבו לקדושים בעבר הפכו למעמיקות יותר. עבור בני האדם שביצעו עבירות לפני שנשאתי עדות על שמי, משום מסירותם אליי, עדיין אשתמש בהם לאחר שאבחן אותם. עם זאת, בני אדם שביצעו שוב עבירות לאחר העדות שלי ונחושים לפתוח דף חדש רק נשארים בכנסייה. בכל זאת, אסור להם להיות פזיזים וגחמניים, אלא שעליהם להיות מאופקים יותר מאחרים. באשר לבני האדם שלא מתקנים את דרכיהם לאחר שהשמעתי את קולי, רוחי תעזוב אותם תכף ומיד, והכנסייה תהיה רשאית להוציא לפועל את משפטי ולגרום להם לעזוב את הכנסייה. זה דבר מוחלט, ואין מקום לשיקולים מיותרים. אם אדם קורס בניסיון, כלומר עוזב, לא צריך להתייחס אליו כלל, כדי לא לבחון אותי ולא לאפשר לשטן להיכנס לכנסייה בשיגעון. זה המשפט שלי את בני האדם האלה. כל מי שעושה מעשי צדק ופועל לפי רגשותיו גם לא יימנה על אנשיי – לא רק עריקים. תפקיד נוסף של השליחים הוא מיקוד בהפצת הבשורה. כמובן, גם קדושים יכולים לעשות את העבודה הזו, אך עליהם להיות חכמים בעבודתם, ועליהם להימנע מגרימה לבעיות. לעיל מצוינות דרכי הנוהג הנוכחיות. בנוסף, כתזכורת, עליכם להקפיד להפוך את הדרשות שלכם למעמיקות יותר, כדי שכולם יוכלו להיווכח במציאות דבריי. עליכם להיצמד לדבריי ולגרום לכל בני האדם להבין אותם בבירור ובאופן חד משמעי. זה חיוני במיוחד. יש לגרש את אלה מבין אנשיי ששומרים בלבם מחשבות על בגידה, ואסור להתיר להם להישאר זמן רב בביתי, פן הם יבישו את שמי.
21 בפברואר, 1992
מתוך 'הדבר מופיע בבשר'
עוד
האל הכול יכול - ביאת המשיח
בעקבות השה - כנסיית האל הכול יכול
הברק ממזרח - אור הישועה
אלבום מזמורים - "עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים"
כשתראו את גופו הרוחני של ישוע, אלוהים יברא מחדש את השמיים והארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה