3.3.19

אהבת האל נשארת לעד בין האנשים

Jewish Music | מזמור
אהבת האל נשארת לעד בין האנשים

I
האדם הממוצע והצנוע, אתה כובש את ליבי המתפרע.
אתה יוצר ניסים בבשר.
באשר תדרוך, חייך יזהרו.
שיפוטך חסר הרחמים הינו אהבה.
מצוקתך נצפית בין הקווים.
אתה חווה השפלות ומקריב בחוסר אנוכיות.
אהבתך היא לי כמלווה. לעד, נשארת בליבי.
קיבלתי את אהבתך המוחלטת. באמונה ואהבה נצחית.

II
אתה מעניק לי הזדמנות ללידה מחדש.
אהבתך מושכת אותי אליך.
אוהב אותך בכל ליבי. וחברתך הטובה אהיה.
דבריך כמורה לחיי. הרווחת את אמון האנושות.
המחיר ששילמת מעורר אהבתי.
אל תישאו חרטות, והמתינו בתקווה.
אהבתך היא לי כמלווה. לעד נשארת בליבי.
קיבלתי את אהבתך המוחלטת. באמונה ואהבה נצחית.

III
אתן הכל כדי להשיב על אהבתך, אשבח ואשא עדות לך.
אתרגל את דבריך ואשאף למלא רצונך.
אהבתך היא לי כמלווה. לעד נשארת בליבי.
קיבלתי את אהבתך המוחלטת. באמונה ואהבה נצחית.

מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'

 האזן עוד:מוזיקה ישראלית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה