1.3.19

מוזיקה ישראלית | אלוהים, לעולם לבי ידבק בך

Jewish Music | מזמור
אלוהים, לעולם לבי ידבק בך

I
דבריך מחיים אותי.
דבריך מגדלים אותי.
אלוהים, אוהב אותך לעולמי עד!
למרות שאני מושחתת,
אתה עושה כל מה שניתן להציל אותי
ולעולם לא מוותר עלי.
גם בניסיוני להסתיר, ולהעמיד פנים,
איני יכולה לרמות או להסתתר ממך.
הו, האל הכל יכול! האל הכל יכול!
לא משנה לאן תלך, ליבי קשור לליבך.

II
דבריך מחיים אותי.
דבריך מגדלים אותי.
אלוהים, אוהב אותך לעולמי עד!
לא חשוב כמה קשה הדרך,
איתך לצידי, אני בטח אגיע לסוף.
לא חשוב כמה עבודתך סותרת תובנות האדם,
אני רואה אותך כאל עצמו, אף פעם לא משתנה.
הו, האל הכל יכול! האל הכל יכול!
לא משנה לאן תלך, דבריך חרוטים על ליבי.

III
דבריך מחיים אותי.
דבריך מגדלים אותי.
אלוהים, אוהב אותך לעולמי עד!
לו הייתה לי נשימה אחת,
הייתי נושמת, לשאת עדות סופית לך.
אם לא היית משבח את אהבתי אליך,
עדיין הייתי נשבעת לבייש את אויבי, השטן.
הו, האל הכל יכול! האל הכל יכול!
לא משנה לאן תלך, אהבתך טמונה עמוק בליבי.
הו... שירו!
הו, האל הכל יכול! האל הכל יכול!
לא משנה לאן תלך, אהבתך טמונה עמוק בליבי.
הו... הו…

IV
דבריך מחיים אותי.
דבריך מגדלים אותי.
אלוהים, אוהב אותך לעולמי עד!
לו תיקח את גורלי,
עוד הייתי שר בשבחך כל יום בייסוריי.
אם תשלחיני לשטן, עוד אשבחך,
אשבח את חכמת מעשיך.
הו, האל הכול יכול! האל הכול יכול!
לא משנה לאן תלך, דבריך חרוטים על ליבי.
הו... שירו!
הו, האל הכל יכול! האל הכל יכול!
לא משנה לאן תלך, ליבי לעולם יהיה איתך.
איתך, איתך, וואו... איתך, איתך וואו... וואו...

מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה