30.4.19

16. מהו צורר משיח?

דברי אלוהים רלוונטיים:

בזמן שבו אלוהים לא התגלם כבשר ודם, הרף לשאלה אם בן אדם מתנגד לאלוהים היה אם הוא עבד והעריץ את אלוהים הנסתר שבשמיים. הגדרתה של "התנגדות לאלוהים" באותה עת לא הייתה כל כך ממשית, מכיוון שהאדם לא יכול היה לראות את אלוהים, להכיר את צלם האל או לדעת כיצד הוא עובד ומדבר. לאדם לא היו תפיסות לגבי אלוהים והוא האמין באלוהים באופן מעורפל, משום שאלוהים לא התגלה לאדם. לפיכך, ללא קשר לאופן שבו האדם האמין באלוהים בדמיונו, אלוהים לא גינה את האדם או ביקש הרבה מן האדם, משום שהאדם לא יכול היה לראות את אלוהים כלל. כשאלוהים מתגלם כבשר ודם ובא לעבוד בקרב בני האדם, כולם רואים את אלוהים ושומעים את דבריו, וכולם רואים את מעשיו של אלוהים בהתגלמותו כבשר ודם. בעת הזו, כל התפיסות האנושיות מתמוססות והופכות לקצף בלבד. באשר לבני האדם שרואים את אלוהים שהתגלם כבשר ודם, כל מי שממושמע בלבו לא יגונה, ואילו מי שמתנגד לאלוהים בכוונה תחילה ייחשב למתנגד של אלוהים. בני אדם כאלה הם צוררי משיח והם אויבים המתנגדים לאלוהים ברצון.

מתוך 'כל מי שלא מכיר את אלוהים מתנגד לאלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'


כול מי שאינו מכיר באלוהים הוא אויב, כלומר כול מי שבתוך הזרם הזה או מחוץ לו ושאינו מכיר באלוהים בהתגלמותו הוא צורר המשיח! ...אותם אנשים המאמינים רק בישוע ואינם מאמינים באלוהים בהתגלמותו באחרית הימים ואותם אנשים הטוענים מן השפה ולחוץ שהם מאמינים באלוהים בהתגלמותו, אך עושים רע, הם צוררי המשיח, לא כל שכן אותם אנשים שאינם מאמינים באלוהים. האנשים האלה כולם יושמדו.

מתוך 'אלוהים והאדם ייווכחו יחד במנוחה' ב'הדבר מופיע בבשר'

האדם הממרה ביותר הוא זה שמתריס נגד אלוהים ומתנגד לו ביודעין. הוא אויבו של אלוהים והוא צורר משיח. אדם כזה תמיד רוחש עוינות נגד עבודתו החדשה של אלוהים, אינו מראה נכונות להישמע, ומעולם לא נשמע לו ברצון ולא היה צנוע בפניו. הוא מרומם את עצמו על פני הזולת ולעולם אינו נשמע לאיש. לפני אלוהים, הוא רואה בעצמו האדם המיומן ביותר בהטפת "דבר האל" והמוכשר ביותר בעבודה על הזולת. הוא לעולם אינו נפטר מאוצרות שכבר בבעלותו, אלא מתייחס אליהם כאל נכסים משפחתיים שיש לסגוד להם, שיש להטיף עליהם לזולת ולהשתמש בהם כדי לחנך את השוטים המעריצים אותו. בהחלט ישנם אנשים כאלה בכנסייה. אפשר לומר שהם "גיבורים עשויים לבלי חת," אשר דרים כפולשים ארעיים דור אחר דור בבית האל. הם חושבים את הטפת "דבר האל" (הדוקטרינה) לחובתם הרמה ביותר. שנה אחר שנה ודור אחר דור, הם מתרוצצים ואוכפים במרץ את חובתם "המקודשת והבלתי ניתנת להפרה". איש אינו מעז להתקרב אליהם ואיש אינו מעז להוכיח אותם בגלוי. הם הופכים ל"מלכים" בבית האל, ונוהגים כרודנים במרוצת הדורות. שדים אלה שואפים לחבור זה לזה ולהשמיד את עבודתי; כיצד אני יכול לאפשר לשדים חיים אלה להתקיים לפניי?

מתוך 'מי ששומע לאלוהים בלב טהור ייפול לבטח בנחלתו' ב'הדבר מופיע בבשר'

בני אדם שלא נזהרים כשהם נתקלים בעבודה החדשה של רוח הקודש, שמדברים ללא הרף, שממהרים למתוח ביקורת, שמשלחים רסן מהאינסטינקט הטבעי שלהם להתכחש לנכונותה של עבודתה של רוח הקודש וכן מעליבים אותה ומחללים את קדושתה – בני אדם כה גסי רוח אינם מבינים כהוא זה את עבודתה של רוח הקודש, הלא כן? יתרה מזאת, האין הם יהירים, גאוותנים מטבעם ובלתי ניתנים לשליטה?...

...

...לאחר שבני אדם מסוימים מוצאים את אמונתם באלוהים, הם אפילו לא יכולים לומר בוודאות מהיכן הגיע האדם, אך הם מעזים לשאת נאומים בפומבי שבהם הם אומדים את הדברים הטובים והרעים בעבודתה של רוח הקודש. והם אפילו מתחצפים, מעבירים ביקורת ומטיפים לשליחים שמחזיקים בעבודתה החדשה של רוח הקודש. אנושיותם נחותה מדי ואין להם אפילו טיפה אחת של היגיון. יבוא יום שבו עבודתה של רוח הקודש תדחה בני אדם כאלה והם יישרפו באש הגיהינום, הלא כן? הם לא מכירים את עבודת האל, אך במקום זאת הם מבקרים את עבודתו וגם מנסים להורות לאלוהים איך לעבוד. איך ייתכן שבני אדם חסרי היגיון כאלה יכירו את אלוהים? ...כך הם פחות מתנגדים אליו. בניגוד לכך, ככל שבני אדם פחות מכירים את אלוהים, כך סביר יותר שהם יתנגדו אליו. תפיסותיכם, טבעכם הישן והאנושיות, האופי וההשקפה המוסרית שלכם הם ה"הון" שבאמצעותו אתם מתנגדים לאלוהים, וככל שאתם יותר מושחתים, שפלים ונחותים, כך אתם יותר אויבים של אלוהים. מי שמחזיק בתפיסות מצערות וניחן בטבע יהיר עוין את אלוהים בהתגלמותו כבשר ודם אפילו יותר, ובני אדם כאלה הם צוררי המשיח.

מתוך 'הכרת שלושת השלבים של עבודת האל היא הנתיב להכרת האל' ב'הדבר מופיע בבשר'

בני האדם שקוראים את כתבי הקודש בכנסיות גדולות מדקלמים כל יום פסוקים מכתבי הקודש, אך אף אחד מהם לא מבין את תכליתה של עבודתו של אלוהים. אף אחד מהם לא מסוגל להכיר את אלוהים. יתרה מזאת, אף אחד מהם לא תואם את לבו של אלוהים. הם כולם בני אדם חסרי תועלת ונתעבים, שכל אחד מהם מתייהר לרצות לחנך את אלוהים. על אף שהם מנופפים בשמו של אלוהים, הם מתנגדים אליו בכוונה תחילה. על אף שהם מתקראים מאמינים באלוהים, הם בני האדם שאוכלים ושותים את דמו של האדם. בני אדם כאלה הם שטנים שטורפים את נשמתו של האדם, שדים שמפריעים בכוונה לבני האדם שמנסים לעלות על הדרך הנכונה, ואבני נגף שמכשילים בדרכם את בני האדם שמחפשים את אלוהים. על אף שבשרם "איתן", כיצד יוכלו חסידיהם לדעת שהם צוררי משיח שמובילים את האדם בדרכים המנוגדות לאלוהים? כיצד הם יוכלו לדעת שהם שטנים חיים שמחפשים במיוחד נשמות לטרוף?

מתוך 'כל מי שלא מכיר את אלוהים מתנגד לאלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'

השיתוף של האדם:

מה היא ההשקפה המדויקת לגבי צוררי משיח? צוררי משיח לא מכירים באלוהים בהתגלמותו, מבחינתם התגלמותו של אלוהים אינה קיימת. הם רק מכירים בכך שישוע התגלם כבשר ודם בעבר. אין להם ברירה אלא להכיר בכך, כיוון שאם לא יכירו בכך, יותר מאמינים יינטשו אותם. אם כך, אלה שאינם מכירים בכך שאלוהים התגלם כבשר ודם כדי לבצע את עבודתו בקרב בני האדם הם צוררי משיח. אם צוררי משיח כאלה היו חיים בתקופה שבה ישוע אדוננו עבד על פני האדמה, האם לדעתך הם היו מסוגלים לקבלו? ודאי שלא! אם אנשי הקהילות הדתיות בזמננו היו נוכחים בתקופה שבה ישוע אדוננו ביצע את עבודתו, 90% מהם לא היו מאמינים בו. זכור זאת; זה ודאי. לכן, איזה סוג אנשים ייוושע בסופו של דבר? האנשים שמאמינים באלוהים בהתגלמותו, ומקבלים את עבודתו ודבריו של בר האנוש בהתגלמותו. הם האנשים שמחזיקים באמונה הכנה ביותר באלוהים, ואלה מתוכם שבאמת עוסקים בחיפוש האמת, ייוושעו ויובאו לידי שלמות. לא משנה כמה נמוך מעמדם, אלוהים ירומם את הנזקקים מהאשפתות, שכן אלוהים הוא צודק! צוררי המשיח בקהילות הדתיות לא מכירים באלוהים בהתגלמותו. הם מניחים שכל עדות לעבודה שמבצע אלוהים בהתגלמותו בקרב בני האדם היא כת זדונית או כפירה. כל אדם שחושב בדרך זו הוא צורר משיח. מאחר שצוררי המשיח לא מכירים באלוהים בהתגלמותו, הם משולים לכוהנים הגדולים ולזקני העם היהודים שלא הכירו בישוע. על כן, מנהיגים דתיים שכאלה הם צוררי משיח – הם כולם חסרי אמונה. בעיניו של אלוהים, הם אנשים שאינם מאמינים בו. האם הטיעון שלנו הולם? הוא מדויק במאת האחוזים!

מתוך 'דרשות ושיתופים על היווכחות בחיים'

רוב הכמרים והמנהיגים של החוגים הדתיים הם אנשים שדוחים את המשיח ושונאים את האמת. הם משרתים את האל ועם זאת מתריסים כנגדו. הם מאמינים רק באלוהים שבשמיים, אך מתכחשים למשיח בהתגלמותו. העובדה שהם יכולים להיות אויביו של המשיח ולשנוא, לגנות, להשמיץ, להלעיז, להכפיש, לצוד ולרצוח אותו מוכיחה שהם כבר ביצעו את החטא הנתעב של צליבתו פעם נוספת. זוהי הוכחה ניצחת להתנגדות לאלוהים בקרב החוגים הדתיים. איש אינו יכול לחלוק על זה. במקומות רבים בכתבי הקודש נכתב שבאחרית הימים לבטח יופיעו משיחי שקר וצוררי משיח רבים. יוחנן השליח אמר: "וכמו ששמעתם שצורר המשיח יבוא, אפילו כעת ישנם צוררי משיח רבים. מכאן אנחנו יודעים שזו השעה האחרונה״ (יוחנן א' ב' 18). "כי רמאים רבים באו אל העולם, והם אינם מודים בכך שישוע המשיח התגלם כבשר ודם. זהו רמאי וצורר המשיח" (יוחנן ב' א' 7). למען הדיוק, כל אלה שמתכחשים למשיח בהתגלמותו כבשר ודם ומגנים אותו, הם צוררי המשיח. כל אלה שמכירים רק באלוהים שבשמיים, אבל לא במשיח בהתגלמותו כבשר ודם, הם צוררי המשיח, אנשים שמתריסים כנגד אלוהים ומתנגדים לו. במהלך עידן החסד, כאשר אלוהים התגלם לראשונה כבשר ודם, כל האנשים שגינו את ישוע אדוננו והתכחשו להיותו אלוהים בהתגלמותו כבשר ודם, היו צוררי המשיח. מכאן שהכוהנים הגדולים, הסופרים והפרושים ביהדות שייכים כולם לחבורה זו של צוררי המשיח. באחרית הימים, עם התגלות הביאה השנייה של ישוע אדוננו – האל הכול יכול – כל הכמרים והמנהיגים של החוגים הדתיים מתכחשים לאל הכול יכול שהתגלם כבשר ודם ומגנים אותו, ומכאן שהם כולם צוררי משיח אמיתיים.

מתוך 'בשיתוף ובדרשה על ההיווכחות בחיים'

העולם הדתי מורכב מאנשים שמאמינים כולם באלוהים. מי מתוכם יכולים להפוך לצוררי משיח בקלות רבה יותר? אנשים משכילים. כיצד אנשים משכילים הופכים לצוררי משיח? דרך לימוד כתבי הקודש. ככל שאדם הוא מלומד יותר, כך הוא מתעמק יותר בכתבי הקודש; ככל שהוא מתעמק יותר בכתבי הקודש, כך הוא מבין יותר את הידע שבכתבי הקודש; וברגע שהוא מבין את הידע שבכתבי הקודש, הוא הופך ליהיר יותר באופן בלתי נסבל. הוא חש כאילו הוא עצמו אלוהים, כאילו הוא יודע הכול על אלוהים, מבין הכול על אלוהים, מבין את דבריו ועבודתו, כאילו יש בכוחו לייצג את אלוהים, כאילו יכול הוא לצוות על אנשים מתוך ציפייה שהם יצייתו לו. האין הוא צורר משיח? על-כן, בעולם הדתי, ככל שאנשים מסוגלים לפרש את כתבי הקודש, כך הם יותר צוררי משיח, וככל שהם מפרשים את כתבי הקודש, כך הם נכלוליים יותר. מה דעתך על קביעה זו? האם קל לך לקבל אותה? מדוע אנשים מעזים לבאר את כתבי הקודש? בשל יהירותם. אדם יהיר וגאוותן חושב שהוא מבין הכול, ולכן הוא מרשה לעצמו לפרש. הוא אפילו מעז לפרש את דברי אלוהים, כל מילה ומילה, ועל כן הוא צורר משיח. לפי דעתך, מי הוא צורר המשיח? מי שמעז לפרש את כתבי הקודש. ככל שמישהו מפרש את כתבי הקודש, כך הוא יותר צורר משיח, וככל שהוא מפחית בפירוש כתבי הקודש, כך הוא פחות צורר משיח. אם הוא לא מפרש את כתבי הקודש, הוא לא צורר משיח – הוא לכל היותר אדם מרושע. בנוגע לאדם שכותב ספרי פרשנות על כתבי הקודש, ככל שספריו נערמים, כך הוא יותר צורר משיח, הוא מנהיג צוררי משיח. היהירות מעוררת באנשים תעוזה לעשות הכול, ובלבם אין שמץ של יראת אלוהים. בהיותם יהירים, הם אפילו מעזים לפרש את דברי אלוהים כאילו הם מבינים הכול. האם יש שמץ יראת אלוהים בלבבותיהם של אנשים אלה?

מתוך 'דרשות ושיתופים על היווכחות בחיים'

על אף שנראה שצוררי המשיח מתקשרים באופן גלוי את דברי אלוהים, מתקשרים את הידע והניסיון של האמת, אין הדבר מעיד על כך שיש בהם הנאורות וההארה של רוח הקודש, מכיוון שרוח הקודש אינה עובדת עליהם. אך הם יכולים לגנוב את דבריהם של אחרים, דברים המעידים על ניסיון והבנה, והם משתמשים בהם כדי לעטר את עצמם. הם יכולים לומר דברים הדומים להבנת האמת ולהעמיד פנים שדברים אלה הם שלהם כדי להוליך אנשים שולל. כאשר אנשים שומעים דברים אלה, הם חושבים: "ובכן, מה שאדם זה אומר הוא נכון וטוב. יש לו באמת הנאורות וההארה של רוח הקודש." אנשים יעריצו אותו. למעשה, הוא גנב הכול מאחרים. אמור לי, האם האנושות המושחתת משתמשת בתכסיסים כאלה? האנושות המושחתת יודעת איך לגנוב, איך להעמיד פנים, איך להתחזות. פשוט קל מדי לגנוב דברים של מישהו אחר. אחרי שהם מקשיבים לשיתוף של מישהו אחר, הם כותבים בסתר את הדברים העוצמתיים והטובים ביותר ומדקלמים אותם מספר פעמים עד שהם יודעים אותם בעל-פה, ואז הם הולכים לתקשר אותם עם אחרים. לעיתים הם מקשיבים במקום אחד ומדברים במקום אחר. הם מנכסים לעצמם את הדברים במהירות רבה מאוד. אנשים מסוגלים לכך. דבר זה ידוע לכול. מאחר שצוררי המשיח הולכים בדרך הלא נכונה, אין להם העבודה של רוח הקודש. לכן הם אינם יכולים להבין באמת את דבר האל ואת האמת. אך כאשר צורר משיח מתקשר דברים שהם ראויים להערצה, כולם חושבים: "וואו, האין זו עבודתה של רוח הקודש? אחרת, איך יכולה להיות לו כזאת הבנה של דברי אלוהים והאמת?" למעשה, אתם טועים, מכיוון שניתן לגנוב דברים כאלה. הוא יכול לחקות דברים של אחרים. כיום, קיימים כמרים רבים הלוקחים את דברי אלוהים ואת השיתופים של בית האל. לאחר קריאתם, הם מטיפים אותם למאמינים בימי ראשון כדרשתם. כאשר אנשים שומעים אותם, הם חושבים: "הו, דרשה זו היא כל כך יפה. אכן יש בה אמת." ולאחר מכן כולם תורמים כסף בהתלהבות. אתם רואים, פרנסתם מובטחת כעת. האם קיימים מטיפים רבים כאלה בעולם הדתי? כאשר מראים להם את דרך האמת, הם אינם מקבלים אותה, אך הם מפיקים תועלת בחשאי מהספרים הרוחניים שהם לקחו מבית האל ומשתמשים בהם להטפה. לאיזו מטרה? הם משתמשים בהם כדי להרוויח כסף, להוליך אנשים שולל ולרומם את עצמם. הם לוקחים את מה שהיו במקור דברי אלוהים וטוענים שמדובר בניסיונם האישי ובידע שברשותם. זוהי הדרך הנתעבת של צוררי המשיח להולכת אחרים שולל.

מתוך 'דרשות ושיתופים על היווכחות בחיים'

ראה, ישנם אנשים מכל פלג וזרם דתי שלא מכירים את אלוהים, אך מצפים מאחרים להתייחס אליהם כמו היו אלוהים – הם רוצים שכולם יצייתו להם, יישמעו להם ויסגדו להם. רק כך הם יהיו מרוצים ושמחים. מה העניין איתם? האם הם נושאים עדות לאלוהים? לא, הם נושאים עדות לעצמם ומשבחים את עצמם. הם מניפים כרזה המצהירה על עדותם לאלוהים, אך בפועל הם משבחים את עצמם ומתרברבים. הם מתפארים בהבנתם בכתבי הקודש ובהכרתם את אלוהים, ומהללים את עצמם כמשרתי אלוהים, כאנשים שאלוהים מינה לתפקידים חשובים. הם רוצים שכולם ילכו בדרכם, עד שלבסוף אלוהים יהפוך לדימוי סמלי, וכולם יצטרכו להקשיב להם. האין אנשים אלה צוררי משיח? על כן, כל מה שעושים מנהיגי הקהילות הדתיות זהה לעסקים המפוקפקים של צוררי המשיח, וגם הנתיב שבו הם צועדים הוא נתיב צוררי המשיח.

מתוך 'דרשות ושיתופים על היווכחות בחיים'
מקור  כנסיית האל הכול יכול

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה