1.5.19

17. מהו משיח שקר?

דברי אלוהים רלוונטיים:

אם בן אדם קורא לעצמו אל, אבל הוא לא מסוגל להביע את הוויית האלוהיות, לעשות את עבודתו של אלוהים עצמו או לייצג את אלוהים, הרי שאין ספק שהוא לא האל. זאת משום שאין לו מהות האל, ואין בו הדברים שאלוהים יכול להשיג מעצם מהותו.

מתוך 'ההבדל בין כהונת האל בהתגלמותו וחובת האדם' ב'הדבר מופיע בבשר'

מלבד המשיח, אלה הטוענים באופן שקרי שהם עצמם המשיח חסרים את האיכויות שלו. כשהם מוצגים זה לצד זה, עם היהירות והשבח העצמי של משיחי שקר אלה, מיד מתברר איזה בשר הוא המשיח האמיתי. ככל שהם שקריים יותר, כך משיחי שקר אלו יותר מתפארים בעצמם, ויותר מסוגלים להונות את האדם באותות ובמופתים. משיחי השקר לא ניחנים באיכויות של אלוהים. המשיח לא נגוע בכל אלמנט השייך למשיחי השקר.

מתוך 'מהותו של המשיח היא ציות לרצון האב שבשמיים' ב'הדבר מופיע בבשר'


יש בני אדם שרוחות רעות משתלטות עליהם ואשר קוראים בעקשנות, "אני אלוהים!" אולם בסופו של דבר, הם לא יכולים להישאר על עומדם, מכיוון שהם פועלים מטעם הישות הלא נכונה. הם מייצגים את השטן, ורוח הקודש לא שמה לב אליהם. בלי קשר לשאלות כמה תרוממו את עצמכם וכמה חזק תקראו, אתם בכל זאת יצירים נבראים וישויות ששייכות לשטן. אני לא קורא לעולם, "אני אלוהים, אני בנו האהוב של אלוהים!" אולם העבודה שאני עושה היא עבודתו של אלוהים. האם עליי לצעוק? אין צורך ברוממות. אלוהים עושה את עבודתו בעצמו ואין לו צורך בכך שהאדם יעניק לו מעמד או תואר כבוד. מעבר לכך, די בעבודתו כדי לייצג את זהותו ומעמדו. לפני הטבלתו, ישוע היה אלוהים עצמו, הלא כן? הוא היה אלוהים בהתגלמותו כבשר ודם, הלא כן? הרי לא ניתן לומר שהוא הפך לבנו היחיד של אלוהים רק לאחר שנישאה עליו עדות? האם לא היה אדם בשם ישוע זמן רב לפני שהוא החל את עבודתו? אתם לא יכולים לברוא נתיבים חדשים או לייצג את רוח האל. אתם לא יכולים לבטא את עבודתה של רוח האל או את הדברים שהיא אומרת. אתם לא יכולים לעשות את עבודתו של אלוהים עצמו או את עבודתה של רוח האל. אתם לא יכולים להביע את החוכמה והפלא של אלוהים ואת היותו בלתי נתפס, ולא טבע כלשהו שבאמצעותו אלוהים ממיט על האדם ייסורים. אם כך, אין חשיבות לטענותיכם החוזרות ונשנות על כך שאתם אלוהים. יש לכם רק השם ואין לכם דבר מהמהות. אלוהים עצמו הגיע, אך איש לא מזהה אותו. אך על פי כן, הוא ממשיך בעבודתו ועושה זאת כשהוא מייצג את רוח האל. בין אם תקראו לו אדם או אלוהים, האדון או המשיח, ובין אם תקרא לה אחות, הכל נכון. אולם העבודה שהוא עושה היא עבודתה של רוח האל והיא מייצגת את עבודתו של אלוהים עצמו. לא אכפת לו באיזה שם האדם מכנה אותו. האם השם הזה יכול לקבוע את עבודתו? יהיה אשר יהיה השם שבו תכנו אותו, מנקודת מבטו של אלוהים, הוא התגלמותה של רוח האל כבשר ודם. הוא מייצג את רוח האל והיא מאשרת אותו. אתם לא יכולים לפנות את הדרך לעידן חדש, אתם לא יכולים לשים קץ לישן, ואתם לא יכולים לפתוח עידן חדש או לעשות עבודה חדשה. לפיכך, אתם לא יכולים להיקרא בשם אלוהים!

מתוך 'תעלומת ההתגלמות (1)' ב'הדבר מופיע בבשר'

אם יקום בהווה אדם שיכול לעשות אותות ומופתים, לגרש שדים, לרפא חולים ולעשות נסים רבים, ואם אדם זה יטען שהוא ישוע השב לעולם, אזי אדם זה יהיה זיוף וחיקוי של ישוע ומעשה ידיהן של רוחות רעות. זכרו זאת! אלוהים לא חוזר על אותה העבודה פעמיים. שלב עבודתו של ישוע כבר הושלם, ואלוהים לעולם לא יוציא לפועל שוב את שלב העבודה הזה. עבודתו של אלוהים לא מתיישבת עם תפיסותיהם של בני האדם. לדוגמה, התנ"ך חזה את ביאת המשיח, אך התברר שישוע בא, ולכן לא ייתכן שיבוא שוב משיח נוסף. ישוע כבר בא פעם אחת, ולכן לא ייתכן שהפעם ישוע יבוא שוב. יש שם אחד לכל עידן, וכל אחד מהשמות האלה מאופיין על ידי העידן. לפי תפיסותיהם של בני האדם, אלוהים תמיד חייב לעשות אותות ומופתים, תמיד חייב לרפא חולים ולגרש שדים, ותמיד חייב להיות בדיוק כמו ישוע. אולם הפעם אלוהים אינו כזה כלל וכלל. אם באחרית הימים אלוהים שוב יעשה אותות ומופתים, ושוב יגרש שדים וירפא חולים – אם הוא יעשה בדיוק את שעשה ישוע – אז אלוהים יחזור על אותה העבודה פעמיים, ועבודתו של ישוע תאבד כל חשיבות או משמעות. לכן אלוהים מוציא לפועל שלב עבודה אחד בכל עידן. מיד עם השלמת כל שלב בעבודתו של אלוהים, רוחות רעות מחקות אותו, ולאחר שהשטן מתחיל להתחקות אחר עקבותיו של אלוהים, אלוהים משנה את שיטתו. עם השלמת שלב בעבודתו של אלוהים, רוחות רעות מחקות אותו. הדברים האלה חייבים להיות ברורים לכם.

מתוך 'הכרת עבודתו של אלוהים כיום' ב'הדבר מופיע בבשר'

השיתוף של האדם:

עתה, האם אתה יודע מהו משיח שקר? משיחי שקר הם אנשים שמעמידים פנים שהם המשיח. הם טוענים שהם המשיח, שהם נשלחו מטעם אלוהים, שהם בן האלוהים, שרוח הקודש שוכנת בקרבם, ושהם כאן כדי לבצע עבודה חדשה. הם מתחזים למשיח, אך למעשה כלל אין להם מהות אלוהית; הם משיחי שקר.

מתוך 'דרשות ושיתופים על היווכחות בחיים'

אנו שחווינו את עבודת אלוהים באחרית הימים ראינו בבירור עובדה אחת: בכל פעם שאלוהים מוציא לפועל שלב חדש בעבודתו, השטן ורוחות רעות שונות הולכים בעקבותיו, ומחקים ומזייפים את עבודתו כדי להוליך בני אדם שולל. ישוע ריפא חולים וגירש שדים, ולכן גם השטן ורוחות רעות מרפאים חולים ומגרשים שדים. רוח הקודש נתנה לאדם את מתנת הלשונות, ולכן גם הרוחות הרעות גורמות לבני האדם לדבר ב"לשונות" שאיש אינו מבין. עם זאת, על אף שהרוחות הרעות עושות דברים שונים שיש בהם כניעה לצורכי האדם, ומבצעות פעולות על-טבעיות מסוימות כדי להוליך את בני האדם שולל, הן לעולם לא יהיו מסוגלות להעניק לאדם את האמת מפני שלא הן ולא השטן ניחנו באמת. רק מתוך נקודה זו אפשר להבחין בין המשיח האמיתי לבין משיחי השקר.

רוח אלוהים שהתגלמה כבשר ודם עובדת בצניעות ובסתר, וחווה את כאב האדם ללא שביב של תלונה. כמו המשיח, אלוהים מעולם לא התהדר ולא התרברב, ועוד פחות מכך התבצר בעמדתו או נהג בצדקנות, מה שמקרין לחלוטין את הכבוד והקדושה של אלוהים. הדבר מעיד על המהות המכובדת והעילאית של חיי אלוהים, ואף מראה שהוא התגלמות האהבה. עבודתם של משיחי השקר והרוחות הרעות היא ההפך הגמור מעבודת המשיח: לפני כל דבר אחר, רוחות רעות תמיד זועקות שהן המשיח, והן אומרות שאם לא תקשיב להן, לא תוכל להיכנס למלכות. הן עושות כל שביכולתן כדי לגרום לבני אדם לפגוש אותן – הן מתרברבות, מתהדרות ומתפארות או שהן עושות אותות ומופתים כדי להוליך בני אדם שולל – ולאחר שבני האדם הולכו שולל וקיבלו את עבודתן, הם מתמוטטים בלי להוציא הגה, מכיוון שחלף זמן רב מאז שניתנה להם האמת. קיימות דוגמאות רבות מאוד לכך. מכיוון שמשיחי השקר אינם האמת, הדרך או החיים, אין להם נתיב, ובמוקדם ובמאוחר מי שהולך בעקבותיהם יושפל. אולם אז כבר יהיה מאוחר מדי לחזור, ולכן הדבר החשוב ביותר הוא להכיר בכך שרק המשיח הוא האמת, הדרך והחיים. ברור שמשיחי שקר ורוחות רעות אינם מחזיקים באמת; בלי קשר למה שהם אומרים או כמה ספרים הם כותבים, האמת אינה ברשותם. אין בכך שום ספק. רק המשיח מסוגל לבטא את האמת, וזהו המפתח להבחנה בין משיח אמיתי לבין משיחי שקר. יתרה מכך, המשיח מעולם לא הכריח בני אדם לקבל אותו או להכיר בו. עבור המאמינים בו, האמת הופכת להיות ברורה יותר ויותר, והדרך שבה הם הולכים הופכת להיות מבריקה יותר ויותר. דבר זה מוכיח שרק המשיח מסוגל להושיע את בני האדם, שכן המשיח הוא האמת. משיחי שקר יכולים רק לחקות כמה מילים או לומר דברים ההופכים שחור ללבן. הם אינם מחזיקים באמת, והם יכולים להמיט על בני אדם רק חושך, הרס ועבודת רוחות רעות. אם תלך בדרכם של משיחי שקר, אין ספק שלא תיוושע. השטן רק ישחית אותך יותר ויותר. אתה תעשה יותר ויותר אדיש ושוטה, עד לנקודה שבה תיחרב. אנשים שהולכים בדרכם של משיחי שקר, הם כמו עיוור העולה על סירת גנבים – הם בוחרים באבדון שלהם!

משיתופיהם של בכירים

כל מי שמתחזה למשיח ועושה שימוש בדבריו כדי להוליך שולל בני אדם הוא משיח שקר. כל משיחי השקר נשלטים על ידי רוחות רעות ומדברים כדי להוליך שולל בני אדם. כיצד תבחין במשיח שקר שממשיך לדבר כדי להוליך שולל בני אדם? אם תבחנו את דבריו של משיח שקר, אתם תגרדו בראשכם מתוך מבוכה ולא תהיו מסוגלים לראות באמת מה הרוח הרעה רוצה לעשות בפועל. אם תמשיכו לעקוב אחר רוח רעה זו ותשקלו כל דבר שהיא אומרת, יהיה לכם קל מאוד לראות מה היא בפועל, מה היא עושה, מה היא בעצם אומרת, מה היא זוממת לעשות לאנשים ואיזו דרך היא מציעה לאנשים – דברים אלה יקלו מאוד להבחין ברוח רעה זו. ניתן למצוא מאפיינים זהים רבים בדברים שאומרות רוחות רעות. הן רק יכולות לחקות את דברי אלוהים, אך אינן יכולות ללכוד את המהות של דברי אלוהים. לדברי אלוהים יש הקשר ומטרה. המטרה הסופית וההשפעה של אמירותיו של אלוהים ברורות מאוד, וניתן לראות את הסמכות ואת העוצמה בדברי אלוהים. דברי אלוהים יכולים לגעת בליבו של אדם ולהפעים את נשמתו. אך דברי הרוחות הרעות והשטן הם חסרי הקשר או השפעה. הם כמו בריכה עם מים עומדים. אנשים מרגישים קהי לב לאחר שהם קוראים אותם, והם אינם יכולים להשיג דבר. לכן רוחות רעות מכל סוג שהוא אינן מחזיקות באמיתות כלשהן, והן ללא ספק קודרות ואפלות מבפנים. דבריהן אינם יכולים להביא לאנשים את האור או להראות לאנשים את הדרך שעליהם לצעוד בה. הרוחות הרעות אינן אומרות בבירור מהי מטרתן ומה המסר שהן מעבירות, והן אינן מזכירות דבר הקשור למהות ולמקור של האמת. ממש שום דבר. בדברי הרוחות הרעות לא ניתן למצוא דבר שאנשים צריכים להבין או לקלוט. לכן, דברי הרוחות הרעות יכולים רק לבלבל אנשים ולהפוך אותם לקודרים ואפלים מבפנים. הם אינם יכולות לספק דבר לאנשים. מכאן אנו יכולים לראות שאופיין הטבוע של הרוחות הרעות מרושע ואפל. אין להן חיים והן מלאות בנשימתו של המוות. הן אכן שליליות, וארורות יהיו. אין כל אמת בדיבורן של רוחות רעות. דיבורן הוא שטות מוחלטת, והוא גורם לאנשים להרגיש בחילה, גועל ורצון להקיא, כאילו אכלו זבובים מתים. אם אנשים עוסקים בחיפוש האמת, וביכולתם לקבל את דברי אלוהים, הם יבחינו בדברי הרוחות הרעות לאחר שיקראו אותם. מי שאינו מבין עניינים רוחניים ואינו מסוגל לקבל את דברי אלוהים, ללא ספק יולך שולל על ידי דברי הרוחות הרעות. כל האנשים שרוח הקודש הפכה לנאורים והאירה אותם, אנשים שמבינים את דברי אלוהים ומבינים כמה אמיתות, יבחינו באופן טבעי בשקריהן של הרוחות הרעות. הם יהיו מסוגלים לראות שאין אמת בדברים הנאמרים על ידי הרוחות הרעות. אין להן את מה שיש לאלוהים, ואף לא את מהותו, או כהוא זה מהעוצמה והסמכות שיש לאלוהים. קיים הבדל תהומי בין דבריהן לבין דברי אלוהים. אם נשתמש בדימוי מתאים יותר, נאמר שדברי הרוחות הרעות כמעט זהים באופיים לדבריו של אדם חסר היגיון שלא מחזיק ברשותו שמץ מן האמת. הם גיבוב של שקרים ושטויות.

מתוך 'קטעים נבחרים מקורותיהם של הסדרי העבודה של כנסיית האל הכול יכול'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה